d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hehe Laaste Weekje > Vakance..
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 24 2008 03:50am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 24 Jun 2008, 10:37)
yeah, laatste stagedag.. gebeld voor mn nieuwe.. en nu nog de her en IK BEN VAN AL HET GEZEIK AF EINDELIJK!!

dan lekkkkkkkkkkkkkkkkker suffen en ik zie nog wel of ik werk ga zoeken eerst ff genieten


geniet van iedere dag alsof het je laatste is
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 24 2008 04:01am
Quote (JurK. @ Tue, 24 Jun 2008, 10:50)
geniet van iedere dag alsof het je laatste is


ja doe ik ook ^^in de vakantie dan iig: P
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 25 2008 06:45am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, Jun 23 2008, 11:10am)
Over 2,5 uur mijn laatste examen, volgend weekend Graspop, 1 juli resultaten gaan halen en dan 2 a 3 maand vakantie smile.gif


Ahzo?
kom je mij misschien nog tegen dan smile.gif
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 30 2008 08:10am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Jun 25 2008, 12:45pm)
Ahzo?
kom je mij misschien nog tegen dan smile.gif


Nope, kben je niet tegengekomen smile.gif
Zwaar feestje wel
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jul 1 2008 07:02pm
geniet ervan kerels/
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll