Quote (CpTJenJen @ Sun, 22 Jun 2008, 12:26)
ik doelde op de poule, ja portugal was moeilijk.. croatie kan nog geen bal fatsoenlijk spelen.. die hadden gewoon geluk.. maar duitsland was wakker in de kwartfinale.. zo had nederland ook moeten spelen ze konden het makkelijk
Afgelopen EK had Kroatiƫ van nederland gewonnen om de 3e en 4e plaats...
En het was Willem van Hanegem die zei: "Je staat met 1-0 voor. Het is de laatste minuut. En als de scheidsrechter af fluit, is het 2-1 voor Duitsland."
Mart