d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Moet Zegen
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jun 22 2008 06:22am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 22 Jun 2008, 12:26)
ik doelde op de poule, ja portugal was moeilijk.. croatie kan nog geen bal fatsoenlijk spelen.. die hadden gewoon geluk.. maar duitsland was wakker in de kwartfinale.. zo had nederland ook moeten spelen ze konden het makkelijk


Afgelopen EK had Kroatiƫ van nederland gewonnen om de 3e en 4e plaats...

En het was Willem van Hanegem die zei: "Je staat met 1-0 voor. Het is de laatste minuut. En als de scheidsrechter af fluit, is het 2-1 voor Duitsland."

Mart
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Jun 22 2008 07:00am
Eerlijk gezegd gun ik het de Russen wel. smile.gif Ben zelf niet echt voor Nederland, maar ook hen had ik zeker gegund om de halve finale te halen. Niet dat ik me echt in voetbal iteresseer... happy.gif
Member
Posts: 1,425
Joined: Feb 18 2007
Gold: 12.00
Jun 22 2008 09:47am
Nederland was zo veel slechter aan het spelen. Ik denk dat Guus hiddink van Rusland zon goeie tactiek had op de nederlandse tactiek dat ze daar gewoon niks mee konden. Maar ik zag kansen zat voor de nederlanders die tactiek te veranderen. Want rusland speelde goed, maar ik vind het elftal wel zwak. Ik denk dat ze door guus hiddink wel ver komen. Maar als gussje nou eens een goeie ploeg zou nemen zou ik me al hellemaal niet willen voorstellen wat er dan zou gebeuren.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 22 2008 10:44am
Quote (Sirchefhimself @ Sun, 22 Jun 2008, 16:47)
Nederland was zo veel slechter aan het spelen. Ik denk dat Guus hiddink van Rusland zon goeie tactiek had op de nederlandse tactiek dat ze daar gewoon niks mee konden. Maar ik zag kansen zat voor de nederlanders die tactiek te veranderen. Want rusland speelde goed, maar ik vind het elftal wel zwak. Ik denk dat ze door guus hiddink wel ver komen. Maar als gussje nou eens een goeie ploeg zou nemen zou ik me al hellemaal niet willen voorstellen wat er dan zou gebeuren.


ik zeg: guus trug naar eigen bodem. hij heeft zich al zo vaak bewezen als goede trainer/coach, tijd dat ie weer eens wat komt bewijzen voor eigen volk smile.gif
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 24 2008 09:38am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Jun 22 2008, 02:44am)
yea of zoals de engelsen het zeggen..

football is a sport of eleven players competing at each other.. and at the and the germans win..


kankermoffen met de meest makkelijke wedstrijden altijd..

dat neemt niet weg dat het van nederlandse kan een schande was vanavond. en ik moet zeggen ik ben nu voor rusland , ze hebben mij totnutoe de mooiste kwartfinale laten zien. no hard feelings op het volgend WK moeten ze maar weer proberen uit te blinken en daar niet boven zichzelf uitstijgen.. anyway ik ga slapen

gn all^^


hehe kankermoffen gz !
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
Jun 29 2008 07:28am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jun 22 2008, 09:43am)
Op alle fronten overklast. Zenuwachtige apen.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll