d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sawrevenge Aka Pauline > Foto Van Jou?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Jun 19 2008 11:34pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 19 Jun 2008, 21:30)
Njom Njom!

http://i269.photobucket.com/albums/jj70/sawrevenge/SP_A0501.jpg


dit is niet van mij
dat was een weddeschap op het kerstfeestje met de chiro
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 20 2008 03:25am
Quote (SaWrevenge @ Fri, Jun 20 2008, 06:34am)
dit is niet van mij
dat was een weddeschap op het kerstfeestje met de chiro


Zowiezo zien beide foto's er even smakelijk uit!

This post was edited by Ov2rkill on Jun 20 2008 03:26am
Member
Posts: 28,728
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.69
Jun 20 2008 03:26am
Quote (Falkerakatim @ Thu, 19 Jun 2008, 19:13)
jij bent een meisje... je vraagt aan ons om foto's te posten van meisjes die we mooi vinden...

waarom post jij geen foto's van jezelf... dan kunnen we direct oordelen of jij binnen onze verwachting van een "mooi meisje" valt

~Tim aka Me. @ d2 wink.gif

Ben je op kelly uitgekeken? tongue.gif geile knul die tim xD

Quote (Ov2rkill @ Thu, 19 Jun 2008, 23:30)
Njom Njom!

http://i269.photobucket.com/albums/jj70/sawrevenge/SP_A0501.jpg

Gelijk gwnliijk een post die op niet veel slaat tongue.gif
speel classic ladder!
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 22 2008 09:37am
Quote (SaWrevenge @ Thu, Jun 19 2008, 11:12pm)
dit ben ik
maar wel al een jaartje of 2 geleden
http://i285.photobucket.com/albums/ll60/benkakt/ikke.jpg


Sinds wanneer noem jij je album BENkakt of heet je ben de vriend van hitler JIM
Jammer meid ben denk ik toch de enige echte vrouw


This post was edited by Yoghurt. on Jun 22 2008 09:39am
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2008 05:53pm
Quote (Yoghurt. @ Sun, 22 Jun 2008, 15:37)
Sinds wanneer noem jij je album BENkakt of heet je ben de vriend van hitler JIM
Jammer meid ben denk ik toch de enige echte vrouw


het is photobucket acc van iemand anders
moet je vouches? lol
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2008 05:54pm
Quote (SaWrevenge @ Mon, 23 Jun 2008, 23:53)
het is photobucket acc van iemand anders
moet je vouches? lol


ik heb er zelf ook 1 maar dat is gesloten omdak er te lang ni opzat en dat zie je zelf ook bij
http://i269.photobucket.com/albums/jj70/ style='color:red'>sawrevenge/SP_A0501.jpg
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 23 2008 07:34pm
ja ik doe dit echt om populair te worden op een dood nld forum, kan er alleen niet tegen als een homo zich als meisje voordoet.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 24 2008 02:00am
Quote (Yoghurt. @ Tue, 24 Jun 2008, 02:34)
ja ik doe dit echt om populair te worden op een dood nld forum, kan er alleen niet tegen als een homo zich als meisje voordoet.


gratiz ef gee
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 24 2008 07:10am
Quote (JurK. @ Tue, Jun 24 2008, 10:00am)
gratiz ef gee


nouw als je het over mij hebt, iedereen weet toch wel dat ik andere manieren heb om aan gratis fg te komen.
maar idd zown "paul(ine)" zal dat idd wel proberen.
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2008 11:09am
Quote (Yoghurt. @ Tue, 24 Jun 2008, 13:10)
nouw als je het over mij hebt, iedereen weet toch wel dat ik andere manieren heb om aan gratis fg te komen.
maar idd zown "paul(ine)" zal dat idd wel proberen.


bwa eigelijk boeit het me ni wa gelle denkt xD
nn gratis fg
ik trade alles zelf dusja
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll