Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 15:22)
Maar dat is al veel te laat.
Volgende keer even ruim van te voren aankondigen, dan weet ik er van!
Maar, verder alles goed ?

Ja, is goed. Dan gaan we samen daten?:$
Met mij is alles goed, ja. Daar dan, in het verre Noorden? (t.o.v. Oldenzaal)