d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > William. > <3/
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 09:23am
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 15:22)
Maar dat is al veel te laat.
Volgende keer even ruim van te voren aankondigen, dan weet ik er van!
Maar, verder alles goed ? smile.gif


Ja, is goed. Dan gaan we samen daten?:$
Met mij is alles goed, ja. Daar dan, in het verre Noorden? (t.o.v. Oldenzaal)
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:25am
Mooi mooi! Ja dan gaan we daten!
Oke, hier is het ook goed hoor. Waar ben je trouwens geweest in almelo dan ?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 09:35am
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 15:25)
Mooi mooi! Ja dan gaan we daten!
Oke, hier is het ook goed hoor. Waar ben je trouwens geweest in almelo dan ?

Bij een een broer van mijn opa. Die had iets aan zijn arm, en m'n moeder ging er even langs. Niets speciaals hoor.
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:38am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 19 Jun 2008, 17:35)
Bij een een broer van mijn opa. Die had iets aan zijn arm, en m'n moeder ging er even langs. Niets speciaals hoor.


Oke. Kon zijn naar de stad ofzo!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:38am
MAD LOVE WILLY (NO HOMO)
HOLLA AT CHA KANNIBOY
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 09:39am
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 15:38)
Oke. Kon zijn naar de stad ofzo!


Nee, ik heb gehoord dat dat niet veel soeps is..
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:40am
Garben!!! Hoe ist? :>
Edit:

True tom, is niks aan :<

This post was edited by KillingScream on Jun 19 2008 09:40am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 09:42am
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 15:40)
Garben!!! Hoe ist? :>
Edit:

True tom, is niks aan :<


Net zoiets als Hengelo. Dode boel daar!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:44am
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 17:40)
Garben!!! Hoe ist? :>

Dope. Met jou?

Oppassen met MAC, hoor. Ik hoorde van de suïcidale tweelingbroer van Twan dat hij een loverboy is.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 19 2008 09:46am
Gelukkige verjaardag dan maar. ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll