d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Yo Gasten
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jun 16 2008 09:52am
Quote (Yoghurt. @ Mon, 16 Jun 2008, 17:43)
Let maar niet op mij... ik post altijd rotzooi, in de hoop dat iemand erom kan lachen


en nog steeds geen succes....





jammer!

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 16 2008 10:13am
Quote (Yoghurt. @ Mon, 16 Jun 2008, 17:43)


/fail
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Jun 16 2008 02:19pm
Quote (Monnyboe @ Mon, Jun 16 2008, 01:50pm)
hoi, ik ben Ramon ik ben hier nieuw,ik ben een vriend van Demian(Zompy)


Leuk voor je.

Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 17 2008 08:09am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 16 Jun 2008, 21:19)
Leuk voor je.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll