d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zouden We Roemenie Moeten Laten Winnen? > Dan Liggen Italie En Frankrijk Eruit
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jun 14 2008 08:39am
Quote (Mees @ Sat, 14 Jun 2008, 14:32)
Ja, ik ben nieuw op Jsp speel al aantal jaar Diablo 2 smile.gif
vroeg me af of het een beetje werkte dat jsp, iedereen gebruikt het schijnt.


werkt een beetje smile.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 14 2008 08:46am
Quote (Mees @ Sat, Jun 14 2008, 02:29pm)
huh.gif wat is een multi ?
Orgasme, ken je niet?



Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jun 14 2008 09:06am
whaha tongue.gif zou wel vet zijn, als NL en roemenië doorgaan, en frankrijk en italië afvallen, haha ^^ iedereen dacht het tegenovergestelde biggrin.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 14 2008 09:43am
Van Basten zal de jonge jongens zoals Affelay wel laten spelen, maar Roemenië zomaar laten winnen is natuurlijk geen stijl.
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 14 2008 10:51am
dat zou gelijk door de mand valle als dat zou gebeure sleep.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jun 14 2008 12:14pm
we hebben die italianen al eerder verslagen.
lukt toch nog een keer.

als we 3-0 van ita winnen
4-1 van de fransen

maak dan van je derde wedstrijd 5-0
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jun 14 2008 01:05pm
of 5 - 2

dan is eht een stijgende lijn ;d
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jun 14 2008 01:21pm
Quote (Kanni @ Sat, 14 Jun 2008, 16:09)
Nee, dat zou Nederland niet sieren. Je moet een overwinningsmentaliteit hebben.


precies... en waarom zou je Italie en Frankrijk vrezen, als je ziet hoe makkelijk ze zich door oranje aan de kant laten zetten??
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jun 14 2008 01:43pm
ik ben echt verrast van NL...
niet gedacht dat ze het zo goed gingen doen,.
en ja
een UEFA cup zonder Frankrijk en italie... zou wel fijn zijn ^^

nu aleen nog spanje uit de weg en imo is de baan vrij.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 14 2008 02:19pm
B-team opstellen en vervolgens nog winnen. Moet lukken.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll