☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Zouden We Roemenie Moeten Laten Winnen? > Dan Liggen Italie En Frankrijk Eruit
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 815
Replies: 46
Track Topic
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#11
Jun 14 2008 08:39am
Quote (Mees @ Sat, 14 Jun 2008, 14:32)
Ja, ik ben nieuw op Jsp speel al aantal jaar Diablo 2
vroeg me af of het een beetje werkte dat jsp, iedereen gebruikt het schijnt.
werkt een beetje
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#12
Jun 14 2008 08:46am
Quote (Mees @ Sat, Jun 14 2008, 02:29pm)
wat is een multi ?
Orgasme, ken je niet?
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#13
Jun 14 2008 09:06am
whaha
zou wel vet zijn, als NL en roemenië doorgaan, en frankrijk en italië afvallen, haha ^^ iedereen dacht het tegenovergestelde
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#14
Jun 14 2008 09:43am
Van Basten zal de jonge jongens zoals Affelay wel laten spelen, maar Roemenië zomaar laten winnen is natuurlijk geen stijl.
Europe_Paul
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold
:
1,250.00
#15
Jun 14 2008 10:51am
dat zou gelijk door de mand valle als dat zou gebeure
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
5,500.00
#16
Jun 14 2008 12:14pm
we hebben die italianen al eerder verslagen.
lukt toch nog een keer.
als we 3-0 van ita winnen
4-1 van de fransen
maak dan van je derde wedstrijd 5-0
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#17
Jun 14 2008 01:05pm
of 5 - 2
dan is eht een stijgende lijn ;d
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#18
Jun 14 2008 01:21pm
Quote (Kanni @ Sat, 14 Jun 2008, 16:09)
Nee, dat zou Nederland niet sieren. Je moet een overwinningsmentaliteit hebben.
precies... en waarom zou je Italie en Frankrijk vrezen, als je ziet hoe makkelijk ze zich door oranje aan de kant laten zetten??
Oceana
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold
:
175.00
#19
Jun 14 2008 01:43pm
ik ben echt verrast van NL...
niet gedacht dat ze het zo goed gingen doen,.
en ja
een UEFA cup zonder Frankrijk en italie... zou wel fijn zijn ^^
nu aleen nog spanje uit de weg en imo is de baan vrij.
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#20
Jun 14 2008 02:19pm
B-team opstellen en vervolgens nog winnen. Moet lukken.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact