Quote (triple_han @ Tue, 10 Jun 2008, 16:37)
Ik vond ribery tegenvallen, Benzema mocht niet als echte spits spelen, Anelka vind ik nooit iets eerlijk gezegd. Het wachten is op Henry denk ik, hopelijk is hij beter in vorm dan bij Barcelona.
Klopt, op dit moment zijn ze inderdaad niet indrukwekkend, maar op papier zijn dat natuurlijk ook niet de minste.
Frankrijk mag van mij samen met Nederland door om uiteindelijk derde te worden.
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 10 Jun 2008, 17:15)
Ik denk niet dat Nederland dit niveau volhoudt. Toch winnen ze nog van Frankrijk. Ze worden uitgeschakeld in halve finale.
Met penalty's.
This post was edited by Kanni on Jun 10 2008 09:20am