Quote (Hellskin @ Tue, 10 Jun 2008, 06:41)
Nou het is dus zover.
voor de gene die nog diablo spelen (minder dan 10% van dutch forum dus) we gaan weer een nieuw seizoen beginnen.
ik vind dat deze reset wel heel snel gekomen is (ik weet niet of dat een gevoelskwestie is of dat deze echt een stuk korter was)
zijn er nog mensen die de nieuwe ladder willen gaan bestormen?
misschien is het leuk om een gelegenheids pvm team te maken dan gaat het manual boosten een stuk sneller.
Ik ga het bestormen, met vrienden hier van jsp,
btw: dit is al de zoveelste thread over jsp