d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Reset > Zo Snel Al.
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 10 2008 04:05am
Mja ik ben net een beetje begonne op hc omdat sc te saai was

ene kant wel chill, softcore is veel relaxter

maar andere kant wel 100fg kwijt lol

eerst maar beginnen met een meteorb sorc op de nieuwe ladder

This post was edited by Mischa on Jun 10 2008 04:06am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 05:24am
Quote (Hellskin @ Tue, 10 Jun 2008, 09:39)
Ik ga denk ik een pvm summoner necro maken. denk dat ik daar wel snel ver mee kan komen


ja dat d8 ik afgelopen ladder ook .. valt wel tedoen ^^ maar je moet alles lopen ..

ik maak fire sorc mass andy runnen cause haar -50 fire res.. en dan met wat geluk vind ik paar occu's en shako's en ben ik binnen ^^
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
Jun 10 2008 06:54am
reset is idd echt snel gekomen..
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jun 10 2008 06:59am
ganse GRH clan wilt HC L gaan spele na reset ... en mijn pc lagt zoveel da ik in HC elke 5 minuten nieuw char zou moge maken ... leuk
ik ga classic L spele na reset om wat fg's te verzamele
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 07:21am
Quote (Hellskin @ Tue, 10 Jun 2008, 06:41)
Nou het is dus zover.


voor de gene die nog diablo spelen (minder dan 10% van dutch forum dus) we gaan weer een nieuw seizoen beginnen.
ik vind dat deze reset wel heel snel gekomen is (ik weet niet of dat een gevoelskwestie is of dat deze echt een stuk korter was)

zijn er nog mensen die de nieuwe ladder willen gaan bestormen?

misschien is het leuk om een gelegenheids pvm team te maken dan gaat het manual boosten een stuk sneller.


Ik ga het bestormen, met vrienden hier van jsp,

btw: dit is al de zoveelste thread over jsp tongue.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 10 2008 09:47am
ik wil zeker meedoen met het pvm team

ik bouw een sorc, teleport maakt het dan een stuk gemakkelijker
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jun 10 2008 10:54am
Quote (Hellskin @ Tue, Jun 10 2008, 04:41am)
Nou het is dus zover.


voor de gene die nog diablo spelen (minder dan 10% van dutch forum dus) we gaan weer een nieuw seizoen beginnen.
ik vind dat deze reset wel heel snel gekomen is (ik weet niet of dat een gevoelskwestie is of dat deze echt een stuk korter was)

zijn er nog mensen die de nieuwe ladder willen gaan bestormen?

misschien is het leuk om een gelegenheids pvm team te maken dan gaat het manual boosten een stuk sneller.


hc of sc?
Member
Posts: 12,093
Joined: Oct 16 2006
Gold: 19,775.00
Jun 10 2008 11:07am
Ik wil er ook in, Fb sorc smile.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 10 2008 11:19am
Zou leuk zijn als ze een keer dit eeuwenoude spel updaten.
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 10 2008 12:28pm
ik ga ook weer ladder spelen na reset!!!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll