d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Geweldig! > Locked En Scammertag Door 'n Ander
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 12 2008 01:27am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 8 Jun 2008, 15:02)
Ik vermoed dat het hier gaat om een andere 'vriend'. Dat zou het verhaal relatief logisch maken.


+1
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 13 2008 01:23pm
Quote (Hellskin @ Sun, Jun 8 2008, 02:41pm)
waarom zou je maat het terugbetalen??


hij kan er z'n scammertag niet mee weghalen hoor.


en je mag zoiezo geen reclame voor level-services maken in je profiel.
ik zou dat maar weghalen.


Die maat van hem betaald de gescammde fg's terug aan de mensen die een andere maat van devine heeft gescammed met zijn account.
Daardoor kan Devine zen acc unlocken en untagged laten maken, door het terugbetalen smile.gif
Zou jij toch moeten weten dacht ik zo ^^

En reclame voor LS in je Profile mag wel toch? Ook in je sig dacht ik, maar niet in een post ofzo..
Of ligt dat aan mij?
Member
Posts: 13,416
Joined: Sep 9 2007
Gold: 7,249.99
Jun 13 2008 02:49pm
lekkere vriende heb jij

This post was edited by weinerboy on Jun 13 2008 02:49pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 14 2008 04:08am
Quote (Apachai @ Fri, Jun 13 2008, 07:23pm)


En reclame voor LS in je Profile mag wel toch? Ook in je sig dacht ik, maar niet in een post ofzo..
Of ligt dat aan mij?


nee dat mag zeker niet!.

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 14 2008 04:17am
Quote (triple_han @ Mon, 9 Jun 2008, 14:36)
Misschien dansen ze wel.


Ziet er niet echt zo uit tongue.gif

Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jun 14 2008 04:50am
Quote (Zompy @ Sat, 14 Jun 2008, 12:17)
Ziet er niet echt zo uit tongue.gif


boeiend...

als je toch wil zeiken over avatars, waarom gebruik jij nog een V.I.P avatar, als je niet meer bij die guild zit...
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jun 14 2008 09:06am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 8 Jun 2008, 16:02)
Ik vermoed dat het hier gaat om een andere 'vriend'. Dat zou het verhaal relatief logisch maken.


ja, gaat het ook over tongue.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 14 2008 09:18am
Quote (Gewoon_Divine @ Sun, 8 Jun 2008, 13:24)
Geweldig.

locked en scammertag door 'n ander dry.gif

Gekeylogged door nep-vriend zonder dat ik het doorhad sleep.gif

Al me spulletjes weg, en dan nog mensen gescammt voor rond de 700 fg ook.

m8 heeft het terugbetaald en ik word op 26 Juni (ook mijn b-day toevallig happy.gif) misschien unlocked.

Naja, veel plezier allemaal dry.gif


Dat zou ons geheimpje blijven!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll