d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ziggo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Jun 7 2008 10:15am
Zorg voor Draadloos internet en ga op zoek naar je Free internet, zo als ik smile.gif
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 7 2008 10:43am
Quote (Zyyghe @ Sat, Jun 7 2008, 05:29pm)
Nog steeds meisjesnaam. Trouwens, vond mijn post behoorlijk nuttig.

Nog iets: Begin jij altijd direct te flamen als iets of iemand je niet aanstaat? Jouw naam staat me trouwens ook niet aan, ik hou namelijk niet zo erg van homo's met meisjesnamen.


Spreek je nu niet jezelf tegen?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 7 2008 08:49pm
Quote (Lucas[NM] @ Sat, 7 Jun 2008, 17:43)
Spreek je nu niet jezelf tegen?


+85
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 8 2008 04:53am
Quote (Baklap @ Sat, Jun 7 2008, 12:13pm)
Hoi multi, hou gewoon je bek als je niks nuttigs te melden hebt.

Mart


In België is het inderdaad een meisjesnaam, mijn zus heet Mart smile.gif

Aan de andere kant, ik ken ook een vrouw die Geert heet en een kerel die Joyce heet biggrin.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 8 2008 06:11am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 8 Jun 2008, 12:53)
In België is het inderdaad een meisjesnaam, mijn zus heet Mart smile.gif

Aan de andere kant, ik ken ook een vrouw die Geert heet en een kerel die Joyce heet biggrin.gif


van Geertrude? smile.gif

Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 8 2008 06:33am
Quote (uNoTopia @ Sun, Jun 8 2008, 12:11pm)
van Geertrude? smile.gif


Ik veronderstel van wel, maar iedereen noemt haar Geert.
Die Joyce is genoemd naar een of andere zanger, pretty fucked up als je het mij vraagt ^^
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jun 8 2008 07:02am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Jun 8 2008, 12:53pm)
In België is het inderdaad een meisjesnaam, mijn zus heet Mart smile.gif

Aan de andere kant, ik ken ook een vrouw die Geert heet en een kerel die Joyce heet biggrin.gif


Dus omdat jouw ouders tijdens een orgasme een rare hersenkronkel kregen en zo je zus Mart noemden, is het in belgië een meisjesnaam?
Rare conclusie zeg.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 8 2008 09:52am
Quote (Demonsangel @ Sun, Jun 8 2008, 01:02pm)
Dus omdat jouw ouders tijdens een orgasme een rare hersenkronkel kregen en zo je zus Mart  noemden, is het in belgië een meisjesnaam?
Rare conclusie zeg.


Buiten mijn zus ken ik nog 2 meisjes die Mart heten. En 0 jongens. Dus ja, ik durf wel te beweren dat het een meisjesnaam is in België ja.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jun 8 2008 10:25am
Quote (Demonsangel @ Sun, 8 Jun 2008, 15:02)
Dus omdat jouw ouders tijdens een orgasme een rare hersenkronkel kregen en zo je zus Mart noemden, is het in belgië een meisjesnaam?
Rare conclusie zeg.


Het lijkt me sterk dat mensen namen verzinnen tijdens het neuken... maar goed, het kan natuurlijk zo zijn dat jij je tijdens de seks met dergelijke dingen bezigt
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jun 8 2008 11:12am
Quote (Spykerr @ Sun, Jun 8 2008, 06:25pm)
Het lijkt me sterk dat mensen namen verzinnen tijdens het neuken... maar goed, het kan natuurlijk zo zijn dat jij je tijdens de seks met dergelijke dingen bezigt


Ik zei een hersenkronkel, niet erover zitten piekeren terwijl je liefste je in de zevende hemel brengt.

Het is trouwens ook achterlijk om het op uw manier te interpreteren. De point was dat belgië niet uit zijn famillie bestaat.
Als het te moeilijk was laat het dan maar weten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll