d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Typ Deze Post
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2008 10:57am
Jep, de nieuwe generatie macs maken gebruik van een intel processor en zo is het idd mogelijk om Windows erop te zetten.

Maar tot nu toe zie ik geen reden om Windows erop te zetten smile.gif Het is even wennen en ik ben niet echt een gamer en Diablo kan gewoon prima op de mac smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 13 2008 01:25pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jun 6 2008, 01:28pm)
name veranderen kost 10K fg wink.gif


Zijne was gratis, dus zeg geen dingen die niet waar zijn ^^

Want, ik d8 dat namechange 2.5k fg's was, of et moet pasgeleden veranderd zijn, kan ook ofc.

E: MacBooks zijn nice voor GFX toch?

This post was edited by Apachai on Jun 13 2008 01:25pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll