d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Net Trg Van Pinkpop > In 1 Word Geweldig !!!!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:42am
Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 17:41)
1 tip, haal je hoofd uit je kont en lees wat je typt.


Ik lees wel wat ik tiep, maar me hoofd uit me kont halen :S, tell me hoe moet dat (hoe krijg ik hem erin zelfs?)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 09:43am
Quote (tenshinhan @ Mon, 2 Jun 2008, 16:42)
Dan ga ik ook zeker weer smile.gif, je hebt dan toch wel wat grote namen gemist dit jaar maarjah vond verleden jaar wel beter kwa head line, teveel kleine matige bandjes tussen door


kga naar lowlands daar komen pas veel onbekende mja kan ook leuk zijn wink.gif
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 2 2008 09:44am
Quote (Mischa @ Mon, Jun 2 2008, 03:33pm)
het is crowd surfen ^^

metallica was er toch ook?


Het is: "Het is crowd surfen."
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 17:43)
kga naar lowlands daar komen pas veel onbekende mja kan ook leuk zijn wink.gif


Ga ik ook nog heen, zelfde als over 2weken naar Rock Werchter

Quote (Zyyghe @ Mon, 2 Jun 2008, 17:44)
Het is: "Het is crowd surfen."


Dankje wel

This post was edited by tenshinhan on Jun 2 2008 09:45am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 09:45am
Quote (tenshinhan @ Mon, 2 Jun 2008, 16:44)
Ga ik ook nog heen, zelfde als over 2weken naar Rock Werchter


low lands word men eerste keer heb er wel zin in ^
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 09:46am
Quote (tenshinhan @ Mon, Jun 2 2008, 05:42pm)
Ik lees wel wat ik tiep, maar me hoofd uit me kont halen :S, tell me hoe moet dat (hoe krijg ik hem erin zelfs?)
Ok, dan ben je gewoon dom.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 09:48am
Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 16:46)
Ok, dan ben je gewoon dom.


sukkeltje heb je geen leven ofzo beetje op een forum zitten spammen waarvan je het spel wss niet eens speelt met je multi acc's
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 2 2008 09:51am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 17:48)
sukkeltje heb je geen leven ofzo beetje op een forum zitten spammen waarvan je het spel wss niet eens speelt met je multi acc's


Negeer hem gewoon joh hij blij dat ie aandacht krijgt. Zal die wel van vrienden en familie niet krijgen. (waarschijnlijk zo Bleek kut kindje met achne)
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 10:41am
Zeggen de mensen die met alle macht wildvreemde mensen willen verwittigen over hun doen en laten. Ironisch.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 2 2008 10:51am
Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 18:41)
Zeggen de mensen die met alle macht wildvreemde mensen willen verwittigen over hun doen en laten. Ironisch.


Koning.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll