d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nederland Word Kampioen > Stemmen
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 30 2008 05:39am
Quote (�?NNI @ Fri, 30 May 2008, 11:54)
Ik zeg: als ze voorbij de groepsfase geraken, maken ze kans.


nee, echt waar?
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
May 30 2008 05:50am
hahaha wink.gif en even voor al de mensen die een 'schijthekel' aan voetbal hebben klik dan niet op deze post en ga ergens anders lopen klagen en je +1 halen aub
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 30 2008 08:03am
Quote (sjaakkk @ Fri, May 30 2008, 01:50pm)
hahaha wink.gif en even voor al de mensen die een 'schijthekel' aan voetbal hebben klik dan niet op deze post en ga ergens anders lopen klagen en je +1 halen aub


Ik heb een schijthekel aan voetbal, hoor je mij klagen?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 30 2008 09:13am
Ik denk Geen Italië.

Haha!
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 30 2008 09:16am
Quote (sjaakkk @ Fri, May 30 2008, 11:50am)
hahaha wink.gif en even voor al de mensen die een 'schijthekel' aan voetbal hebben klik dan niet op deze post en ga ergens anders lopen klagen en je +1 halen aub


ik haat voetbal
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 30 2008 09:19am
Quote (Mischa @ Fri, 30 May 2008, 16:16)
ik haat voetbal


ik ook
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 30 2008 09:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, May 30 2008, 05:19pm)
ik ook


Meeloper.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 30 2008 09:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 30 May 2008, 13:39)
nee, echt waar?

Daarmee zei ik: ze zitten in een heel moeilijke groep en als ze daardoor geraken, zegt dat iets over hun niveau en dus ook hun kansen.

Aap.
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
May 30 2008 11:24am
heeft ook echt geen nut om een topic to poste in nederlands forum he
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 30 2008 11:50am
Quote (??NNI @ Fri, 30 May 2008, 17:37)
Daarmee zei ik: ze zitten in een heel moeilijke groep en als ze daardoor geraken, zegt dat iets over hun niveau en dus ook hun kansen.

Aap.


als je door de groepsfase heenkomt, heb je 2 titelkandidaten uitgeschakeld, voor het toernooi echt begonnen is... dat is het voordeel van sterke tegenstanders in de groepsfase
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll