Quote (??NNI @ Fri, 30 May 2008, 17:37)
Daarmee zei ik: ze zitten in een heel moeilijke groep en als ze daardoor geraken, zegt dat iets over hun niveau en dus ook hun kansen.
Aap.
als je door de groepsfase heenkomt, heb je 2 titelkandidaten uitgeschakeld, voor het toernooi echt begonnen is... dat is het voordeel van sterke tegenstanders in de groepsfase