d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Weeral Een Jaartje Ouder > Tijd Vliegt Voorbij
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 29 2008 02:06pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, 29 May 2008, 18:35)
Gelukkige verjaardag. wink.gif


en nog vele jaren en zo
Member
Posts: 7,501
Joined: Apr 28 2006
Gold: 338.00
May 29 2008 04:06pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, May 29 2008, 07:58pm)
nee maar t is gewoon weer een fo andere random die hier nooit komt en ons ff komt vertelle dat ie jarig is
ik ga tog ook nie naar een of andere club waar ik nooit kom, om geld vrage


het is op jsp echt ONMOGELIJK om eender waar eender wat te posten zonder dat er idd een of andere random zen +1 moet binnehalen met wat zielige commentaar.

als je me kan tonen waar ik hier in men topic om fg vraag donate ik je direct 1k fg ok?mr.smartass

bespaar me de moeite en werk je frustratie ergens anders af wil je?

btw als je denkt dat het me daar om gaat ...boeien kerel... sluit die topic hier maar kheb genoeg gezien wat een mentaliteit je hebt

en dat voor een 05 random ....zielig
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 29 2008 04:15pm
Ben jij 31?
Member
Posts: 7,501
Joined: Apr 28 2006
Gold: 338.00
May 29 2008 04:28pm
Quote (�?NNI @ Thu, May 29 2008, 10:15pm)
Ben jij 31?


yep 31jaar een een half uur biggrin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 29 2008 04:52pm
Quote (tazzy @ Thu, May 29 2008, 10:28pm)
als je me kan tonen waar ik hier in men topic om fg vraag donate ik je direct 1k fg ok?mr.smartass


Quote (tazzy @ Thu, May 29 2008, 06:66pm)
zou je me aub wat fg willen geven.



ik hoop dat dit voldoende is, haha laugh.gif



maar gefeliciteerd en ipv op domme reacties te reageren zou je ook mijn (semi-serrieuze) vraag kunnen beantwoorden die ik eerder gepost heb
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 29 2008 05:01pm
proficiat! biggrin.gif

enne Tha_Axid komt er maar niet overheen dat ie na 3 jaar nog steeds een unknown tradertje is op jsp -.-

en hij doet nog wel zo zen best om stoer te doen

naja maak er een fijn jaar van enne, niet te nuchter he!
Member
Posts: 7,501
Joined: Apr 28 2006
Gold: 338.00
May 29 2008 05:04pm
Quote (Hellskin @ Thu, May 29 2008, 04:44pm)
ben je dan ook nog iedere week in de kroeg/disco te vinden?


nee niet meer smile.gif
vroeger wel iedere week in een disco bounce.gif
ik heb een dochter van bijna 3 jaar die ervoor zorgt dat ik me jong van geest voel tongue.gif

edit: je quote op #15 is devil.gif d-lol.gif

This post was edited by tazzy on May 29 2008 05:05pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 29 2008 05:05pm
Quote (tazzy @ Fri, 30 May 2008, 00:04)
nee niet meer smile.gif
vroeger wel iedere week in een disco bounce.gif
ik heb een dochter van bijna 3 jaar die ervoor zorgt dat ik me jong van geest voel tongue.gif


ik ben peet oom van mijn 2 jarige neefje en ik snap precies wat je bedoeld

This post was edited by BadBoyDeGekste on May 29 2008 05:05pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 29 2008 05:27pm
Quote (tazzy @ Thu, May 29 2008, 11:04pm)
nee niet meer smile.gif
vroeger wel iedere week in een disco bounce.gif
ik heb een dochter van bijna 3 jaar die ervoor zorgt dat ik me jong van geest voel tongue.gif

edit: je quote op #15 is devil.gif d-lol.gif


met oog voor detail.



ik was wel aan het stealth beggen hoor.

waar blijft die fg? biggrin.gif

This post was edited by Hellskin on May 29 2008 05:27pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 30 2008 08:26am
boy, ik trade niet eens
en sinds wanneer gaan jullie weer over op join date betekent wat.
net als veel fg of veel post meer respect
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll