Quote (Wuben[NM] @ Tue, 27 May 2008, 18:06)
Heh, ik had hetzelfde idee. Op Bol.com: xbox 20 gb hd, halo 3, gta 4, assassins creed voor 370 centjes.
Bioshock schijnt ook top te zijn. Fable 2 komt dit jaar uit.
Idd Bioshock is vet

En Fable 2 kan ik ook niet op wachten ^^
Als RPG vind ik Lost Oddesy heel goed. En Gears of War

Zijn best veel toffer games @ x360.