d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Engels Vraagje
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, May 26 2008, 04:11pm)
als je het niet weet hou dan gewoon je mond happy.gif

"I had an interesting weekend"

is de juiste vertaling


Uhu?
Waar slaat dat nou weer op?
Een mens kan het toch fout hebben?
Ik dacht dat et zo moest..

@Flatulence: Ach, heb ik van een vriend overgenomen zonder erg in te hebben ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 26 2008 09:32am
Ik zou "I've had an interesting weekend" zeggen.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:43am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, May 26 2008, 04:32pm)
Ik zou "I've had an interesting weekend" zeggen.


T is allebij Grammaticaal goed gespeld smile.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 26 2008 09:44am
Quote (Apachai @ Mon, May 26 2008, 05:43pm)
T is allebij Grammaticaal goed gespeld smile.gif
Tja, nu Nederlands nog.

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:46am
Quote (Flatulence @ Mon, May 26 2008, 04:44pm)
Tja, nu Nederlands nog.


Mijn nederlands?
Is prima hoor, alleen doe ik weinig moeite om het hier te laten zien xD
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 26 2008 09:50am
Quote (Apachai @ Mon, May 26 2008, 05:46pm)
Mijn nederlands?
Is prima hoor, alleen doe ik weinig moeite om het hier te laten zien xD
Uiteraard. Toch jammer dat je er moeite voor moet doen.

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:51am
Quote (Flatulence @ Mon, May 26 2008, 04:50pm)
Uiteraard. Toch jammer dat je er moeite voor moet doen.


^^
Ik bedoel natuurlijk dat ik weinig aandacht schenk aan spelfouten door verkeerde toets, en dat ik gewoon vaak zo snel mogenlijk wil typen smile.gif
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 09:52am
Quote
Ik zou "I've had an interesting weekend" zeggen.


Ik had een interessant weekend
Ik heb een interessant weekend gehad

Zijn alletwee correct
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 26 2008 10:27am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 03:52pm)
Ik had een interessant weekend
Ik heb een interessant weekend gehad

Zijn alletwee correct


het is gewoon een verschil in tijden zal ik maar zeggen...
je moet zorgen dat je de volledige tekst in dezelfde tijd, verleden tijd/voltooid verleden tijd etc zet
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
May 26 2008 10:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 26 May 2008, 17:11)
als je het niet weet hou dan gewoon je mond happy.gif

"I had an interesting weekend"

is de juiste vertaling


ik geef hem gelijk tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll