d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Starcharms Stelt Zich Voor Xd
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 26 2008 09:33am
Quote (Starcharms @ Mon, 26 May 2008, 17:29)
Met een tandenborstel?


Nee, dat is fout.

Volgende vraag: van wie houd je meer.. je moeder of je vader?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 26 2008 09:41am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 05:19pm)
No offense maar vrienden van mij werken als vakkenvuller en sommige krijgen 3 euro/uur uitbetaald. Terwijl vakkenvullen wel relatief zwaar werk is.

Ik denk dat ik maar in een bejaardenhuis ga werken.. lekker domino spelen met die oudjes XD
Ja, fucking zwaar hey.

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:42am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, May 26 2008, 04:33pm)
Nee, dat is fout.

Volgende vraag: van wie houd je meer.. je moeder of je vader?


??
Ik volg je ff niet, maar ik houd van allebij evenveel xD
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 09:54am
Quote
Ja, fucking zwaar hey.


Er staat ook relatief zwaar..

Ik ben liever lui dan moe. Als vakkenvuller moet je echt werken.. dingen tillen/neerzetten etc.. In een bejaardenhuis moet je een beetje rondlopen.. social talk enz

Quote
Volgende vraag: van wie houd je meer.. je moeder of je vader?


Vader, maar dit is wel heel persoonlijk ik wil daar liever niet verder op ingaan
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:58am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 04:54pm)
Er staat ook relatief zwaar..

Ik ben liever lui dan moe. Als vakkenvuller moet je echt werken.. dingen tillen/neerzetten etc.. In een bejaardenhuis moet je een beetje rondlopen.. social talk enz


Uhu.. dan ken je beter niet gaan werken..
Als je lui bent of wil zijn, dan is er geen werk voor jou op deze leeftijd..
Later word je dus iemand die achter een bureau gaat zitten?

sad.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 26 2008 09:59am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 05:54pm)
Er staat ook relatief zwaar..

Ik ben liever lui dan moe. Als vakkenvuller moet je echt werken.. dingen tillen/neerzetten etc.. In een bejaardenhuis moet je een beetje rondlopen.. social talk enz
Mooie illusies heb je daar, maat.
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 10:02am
Hoezo illusies?

Ik heb al eerder in een bejaardenhuis gewerkt en daar was ik vakantiemedewerker/oproepkracht

Enige wat ik hoefde te doen was ontbijt voeren aan de mensen, beetje praten, af en toe een tafel schoonmaken en op maandag een spelletjes middag begeleiden smile.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 26 2008 10:07am
Ah, laat ook maar, wees maar lui.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 10:15am
Quote (Starcharms @ Mon, May 26 2008, 05:02pm)
Hoezo illusies?

Ik heb al eerder in een bejaardenhuis gewerkt en daar was ik vakantiemedewerker/oproepkracht

Enige wat ik hoefde te doen was ontbijt voeren aan de mensen, beetje praten, af en toe een tafel schoonmaken en op maandag een spelletjes middag begeleiden smile.gif


Wat verdien je?
En wil je dat de rest van je leven doen?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 26 2008 10:16am
ga werken in een PVT of een RVT ... ik doe daar vakantiewerk ... wordt ongeveer 10euro per uur uitbetaald... + bonus voor weekends (200%)

~Tim

btw kan iemand van nederland mij is zeggen wat juist HAVO / MAVO ... en wat dan ook allemaal is want ik snap er niets van tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll