d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Funny Quotes: > Tijd Voor Wat Luchtigheid
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
May 25 2008 11:16am
Quote (sr23 @ Sun, 25 May 2008, 18:48)
When i am Moderator i warn you for every post you do


^^
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 25 2008 12:14pm
Quote (8460 @ Sun, May 25 2008, 05:16pm)
^^


Dit is ook een leuke.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 25 2008 12:44pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, May 25 2008, 04:52pm)
Vind je? Is me nog nooit echt opgevallen. Een hoop UK > GER grappen, maar die shit is al jaren oud.


ik vond z'n opmerking tijdens een discussie over wat een noobje het best kon socken in een of ander random lld itempje toch echt geniaal.

ik weet nog dat ik bijna van m'n stoel af pleurde toen ik het las
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 25 2008 02:45pm
Quote (Hellskin @ Sun, May 25 2008, 08:44pm)
ik vond z'n opmerking tijdens een discussie over wat een noobje het best kon socken in een of ander random lld itempje toch echt geniaal.

ik weet nog dat ik bijna van m'n stoel af pleurde toen ik het las
Damn wat triest.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 26 2008 04:58am
Quote (Hellskin @ Sun, May 25 2008, 06:44pm)
ik vond z'n opmerking tijdens een discussie over wat een noobje het best kon socken in een of ander random lld itempje toch echt geniaal.

ik weet nog dat ik bijna van m'n stoel af pleurde toen ik het las


Wat is daar grappig aan?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 26 2008 09:25am
Quote (Akiraprise @ Mon, 26 May 2008, 11:58)
Wat is daar grappig aan?


dat jij niet snapt dat het grappig is..

zullen er vast wel meer zijn hier
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:52am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, May 26 2008, 04:25pm)
dat jij niet snapt dat het grappig is..

zullen er vast wel meer zijn hier


Hier
Kies mij
Hier
Banned
Posts: 31
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 11:41am
Deze vond ik wel lachen

Quote
There's nothing wrong with vista...

Quote
The only good thing about vista is that even viruses have compatibility issues.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 26 2008 12:07pm
Quote (Swampdonkey @ Mon, 26 May 2008, 19:41)
Deze vond ik wel lachen


Leuke is is dat die tweede quote gewoon waar is. :/

Mart
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 26 2008 12:10pm
Swampdonkey en Starcharms zijn banned sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll