Quote (CpTJenJen @ Sat, 24 May 2008, 10:42)
heb ze vorig jaar gehad ^^ vond het wel leuk toen.. lekker vroeg vakantie zo moeilijk was het niet... maja ik zat eigenlijk ook gewoon een niveau telaag door mijn geweldige inzet (A)
ik heb precies tzelfde
ook vorig jaar en was veel te makkelijk, had ook makkelijk vwo kunnen doen, maar meost toen duits en frans en dat lukt niet zonder je te lere.
ga ik van school af, veranderen ze wat regels en kun je ook vwo zonder frans en duits doen, nja jmmr