d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Examens Tot Nu Toe... > Moeilijk / Makkelijk?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 24 2008 07:09am
hmm ik begin pas 9 juni^^
en wtf is economie12 en wiskundeB1 enzo ?
gewoon economie en wiskunde? :s

vreemd toch .. die buitenlandse scholen tongue.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 24 2008 07:19am
Quote (Apachai @ Sat, May 24 2008, 12:45pm)

Engels: heb ik maandag maar engels is ezzzzz biggrin.gif


Quote
Candy. is recruting!!


Sukkel.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 24 2008 07:51am
me vriendin vond geschiedenis en duits kut gaan -.-
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 24 2008 08:40am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 24 May 2008, 10:42)
heb ze vorig jaar gehad ^^ vond het wel leuk toen.. lekker vroeg vakantie zo moeilijk was het niet... maja ik zat eigenlijk ook gewoon een niveau telaag door mijn geweldige inzet (A)


ik heb precies tzelfde
ook vorig jaar en was veel te makkelijk, had ook makkelijk vwo kunnen doen, maar meost toen duits en frans en dat lukt niet zonder je te lere.
ga ik van school af, veranderen ze wat regels en kun je ook vwo zonder frans en duits doen, nja jmmr
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 24 2008 09:57am
mijn zijn pas binnen 2 weken
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll