d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dè Zomerhit Van 2008
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 22 2008 04:58am
Haha, gruwelijk!
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
May 22 2008 08:25am
In de zooooooooomer zing ik baila bail bailaaa

yay!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 22 2008 08:52am
HAAAAAL HET WEG
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 22 2008 08:56am
als dit de zomer hit wordt krijg ik een hele vroege winterdip
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 22 2008 09:08am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 22 May 2008, 15:56)
als dit de zomer hit wordt krijg ik een hele vroege winterdip


helemaal mee eens
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 22 2008 09:09am
haha, +1 tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 22 2008 09:50am
Een hit? zelfs een hit heroine is beter dan dit.
ik moest er gewoon van braken

Quote (Ov2rkill @ Wed, May 21 2008, 06:47pm)
Ha, je leeft nog?


bestaat de yoghurt lijst nu eigenlijk nogwel?

This post was edited by Hellskin on May 22 2008 09:50am
May 22 2008 10:32am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 22 2008 11:39am
heb er al helemaal weer zin in
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
May 22 2008 12:06pm
Quote (mUMmY- @ Wed, 21 May 2008, 19:47)
http://www.youtube.com/watch?v=IC-ZvVSpdXo
Need I say more?


na 26sec. had ik wel genoeg, gvd wat een klote muziek.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll