d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meer Mensen Die Omerta Spelen/gaan Spelen?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
May 22 2008 10:32am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 22 2008 11:57am
hoe volwassen..
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 23 2008 12:20pm
Bump voor omerta tongue.gif

Als je het nog nooit gedaan hebt, ergens in juli/augustus vind de reset plaats, goed moment om te starten smile.gif
Member
Posts: 31,839
Joined: Mar 27 2008
Gold: 0.00
May 24 2008 05:38am
Hi

This post was edited by Despise_You on May 24 2008 05:38am
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 24 2008 05:04pm
Quote (Despise_You @ Sat, 24 May 2008, 12:38)
Hi


hoi..?!
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 25 2008 03:34am
ik vond het wel grappig, maar als je thief bent is het toch wel afgelopen, anders blijf je maar ranken...

ik had een vriend die had zichzelf naar brug gerankt en toen wou geen enkele familie heb hebben omdat ze bang waren
toen heeft ie maar een familie baas geknald, iedereen gekickt en daarna nog 1 geknald voordat hij dood was

hahah
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
May 25 2008 04:30am
Quote (Jiggy @ Wed, 21 May 2008, 14:54)
nope, ken het niet..


me either
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 25 2008 04:36am
Quote (Iris @ Sun, May 25 2008, 10:30am)
me either


lol zet jezelf maar voor schut!
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
May 25 2008 04:38am
Quote (Hellskin @ Sun, 25 May 2008, 11:36)
lol zet jezelf maar voor schut!


np biggrin.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 26 2008 06:06am
Quote (Iris @ Sun, May 25 2008, 10:38am)
np biggrin.gif


Dat dacht ik ook ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll