d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Posten Van Youtube Filmpje > Word Dat Nog Gedaan Hierzo Op Nld Forum?
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 20 2008 12:52pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 20 May 2008, 20:30)
geen nadere toelichting nodig?
of krijg jij altijd op die manier +1?

beetje kinderachtig sad.gif


Netzoals mensen over b.net scammen voor een soj vs boost. :/

http://www.badgerbadgerbadger.com

Mart
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 20 2008 12:53pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 20 May 2008, 20:30)
geen nadere toelichting nodig?
of krijg jij altijd op die manier +1?

beetje kinderachtig sad.gif


Toelichting:
Ik heb die shit halverwege afgezet, omdat:
1. Het teringflauw is.
2. Elke vorm van humor laakt.
3. Hoogstens, in het geval je vrienden geen humor hebben, leuk voor 'de herinnering' is in je vriendenkring.
4. Dus als 3 waar is, het totaal irrelevante, humorloze bagger voor mensen die niet tot je vriendenkring behoren.
5. Ik dus.
6. En ik jou een stakker vind omdat jij deze poel van ellende trots op dit forum post.

Ik sloeg stap 1 t/m 5 over in mijn vorige post, vandaar.
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
May 20 2008 12:57pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, May 20 2008, 08:53pm)
Toelichting:
Ik heb die shit halverwege afgezet, omdat:
1. Het teringflauw is.
2. Elke vorm van humor laakt.
3. Hoogstens, in het geval je vrienden geen humor hebben, leuk voor 'de herinnering' is in je vriendenkring.
4. Dus als 3 waar is, het totaal irrelevante, humorloze bagger voor mensen die niet tot je vriendenkring behoren.
5. Ik dus.
6. En ik jou een stakker vind omdat jij deze poel van ellende trots op dit forum post.

Ik sloeg stap 1 t/m 5 over in mijn vorige post, vandaar.


post voortaan dan wel even de stappen.
dat spaart een +1
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 20 2008 01:57pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 20 May 2008, 19:53)
Toelichting:
Ik heb die shit halverwege afgezet, omdat:
1. Het teringflauw is.
2. Elke vorm van humor laakt.
3. Hoogstens, in het geval je vrienden geen humor hebben, leuk voor 'de herinnering' is in je vriendenkring.
4. Dus als 3 waar is, het totaal irrelevante, humorloze bagger voor mensen die niet tot je vriendenkring behoren.
5. Ik dus.
6. En ik jou een stakker vind omdat jij deze poel van ellende trots op dit forum post.

Ik sloeg stap 1 t/m 5 over in mijn vorige post, vandaar.


enne dit filmpje is een aftreksel van een bekent filmpje waar een echte reporter praat met een zwerver ^^
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
May 20 2008 02:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, May 20 2008, 09:57pm)
enne dit filmpje is een aftreksel van een bekent filmpje waar een echte reporter praat met een zwerver ^^


klopt, het is een cover op gekke jackie pakustra!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 20 2008 02:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 20 May 2008, 21:57)
enne dit filmpje is een aftreksel van een bekent filmpje waar een echte reporter praat met een zwerver ^^


Dat was de insteek...

Het was trouwens geen echte 'reporter' maar gewoon iemand die het leuk vond een zwerver met waanideen te interviewen.

Originele filmpje is hard xD
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 20 2008 02:24pm
De trilogie kent iedereen wel!



Dit is het eerste filmpje, en ja, dat ben ik in het begin, voor de andere filmpjes kijk je maar onder de username!
Toen kon ik nog niet drinken tongue.gif
(7seconden, dear god!)

Nu ook nog niet maarkom!

This post was edited by Ov2rkill on May 20 2008 02:27pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 20 2008 02:29pm
sommige mensen hebben echt tijd te veel
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 20 2008 02:30pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, May 20 2008, 10:24pm)
De trilogie kent iedereen wel!

http://www.youtube.com/watch?v=Zhe2jskf1ms

Dit is het eerste filmpje, en ja, dat ben ik in het begin, voor de andere filmpjes kijk je maar onder de username!
Toen kon ik nog niet drinken tongue.gif
(7seconden, dear god!)

Nu ook nog niet maarkom!
Ik fucking hou van je, Danny.

This post was edited by Flatulence on May 20 2008 02:30pm
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 20 2008 04:05pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 20 May 2008, 19:53)
Toelichting:
Ik heb die shit halverwege afgezet, omdat:
1. Het teringflauw is.
2. Elke vorm van humor laakt.
3. Hoogstens, in het geval je vrienden geen humor hebben, leuk voor 'de herinnering' is in je vriendenkring.
4. Dus als 3 waar is, het totaal irrelevante, humorloze bagger voor mensen die niet tot je vriendenkring behoren.
5. Ik dus.
6. En ik jou een stakker vind omdat jij deze poel van ellende trots op dit forum post.

Ik sloeg stap 1 t/m 5 over in mijn vorige post, vandaar.


puntje 6 deed mij wel even glimlachen =)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll