Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 20 May 2008, 20:30)
geen nadere toelichting nodig?
of krijg jij altijd op die manier +1?
beetje kinderachtig

Toelichting:
Ik heb die shit halverwege afgezet, omdat:
1. Het teringflauw is.
2. Elke vorm van humor laakt.
3. Hoogstens, in het geval je vrienden geen humor hebben, leuk voor 'de herinnering' is in je vriendenkring.
4. Dus als 3 waar is, het totaal irrelevante, humorloze bagger voor mensen die niet tot je vriendenkring behoren.
5. Ik dus.
6. En ik jou een stakker vind omdat jij deze poel van ellende trots op dit forum post.
Ik sloeg stap 1 t/m 5 over in mijn vorige post, vandaar.