d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Quote Je Iemand 2 X Of Meer > In 1 Reply
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 19 2008 09:27am
Quote (Hellskin @ Mon, 19 May 2008, 16:40)
omdat er misbruik van gemaakt werd.

vooral veel spam & quote-trains

Nu wordt er evenveel gespamt, weliswaar zonder het gebruik van quotes.
Niet echt een overwinning, lijkt me.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 19 2008 09:32am
Quote (�?NNI @ Mon, 19 May 2008, 16:27)
Nu wordt er evenveel gespamt, weliswaar zonder het gebruik van quotes.
Niet echt een overwinning, lijkt me.


nee inderdaad nu zijn er veel mee dubbel posts..

maar laten we dennis er niet op pakken want het is niet : zijn idee, zijn site, en zijn verantwoordelijkheid.

This post was edited by CpTJenJen on May 19 2008 09:32am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 19 2008 10:17am
Wees gerust: het is niks persoonlijk. Ik vind die quote-beperking zinloos, that's it.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 19 2008 11:03am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, May 19 2008, 04:45pm)
toet toet


Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 21 2008 10:08am
Quote (�?NNI @ Mon, May 19 2008, 04:17pm)
Wees gerust: het is niks persoonlijk. Ik vind die quote-beperking zinloos, that's it.


ik kan best begrijpen dat jij het vervelend vind dat de quotes zo beperkt zijn.
je was een van de fanatiekste quoters van dutch-forum.


maar aan de andere kant, die quote trains waren ook vet irritant.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 21 2008 10:12am
Spam is spam. Ik vraag me een beetje af wat het uitmaakt hoe die spam eruitziet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll