Quote (�?NNI @ Mon, May 19 2008, 04:17pm)
Wees gerust: het is niks persoonlijk. Ik vind die quote-beperking zinloos, that's it.
ik kan best begrijpen dat jij het vervelend vind dat de quotes zo beperkt zijn.
je was een van de fanatiekste quoters van dutch-forum.
maar aan de andere kant, die quote trains waren ook vet irritant.