d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Cover Op : Heb Je Even Voor Mij > Nog In De Maak
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 16 2008 03:43pm
bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 16 2008 05:59pm
Quote (kabouter2508 @ Fri, May 16 2008, 09:43pm)
bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif bangin.gif


spam wordt hier niet zo gewaardeerd
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 17 2008 01:48am
Quote (Green[XX] @ Fri, May 16 2008, 08:25am)
dus
Franz bauer
Heb je even voor mij  ?
1 2 3 4 :


Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw




oww eeej ooohw 
ding ding  , ding ding , dinge de ding ding ding DING

ZET HET LICHT Nou eens UIT !!


dit is toch te belachelijk voor woorden ... ener dan nog speciaal topic voor maken ...

Quote (Hellskin @ Fri, May 16 2008, 11:59pm)
spam wordt hier niet zo gewaardeerd

leg dit maar eens uit hier . good luck

Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 17 2008 11:06am
Bedankt voor alle goede comments en replies

Top
thumbsup.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
May 17 2008 11:36am
heb hem nog niet gezien, dus weet niet wat ik ervan meot zeggen maar ben zoizo niet zo fan van die muziek xD
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 17 2008 12:31pm
Quote (ADHDMusic @ Sat, 17 May 2008, 18:36)
heb hem nog niet gezien, dus weet niet wat ik ervan meot zeggen maar ben zoizo niet zo fan van die muziek xD


hij bedoelt de tekst die hij in zijn 1e post geschreven heeft
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 18 2008 09:27am
Quote (ADHDMusic @ Sat, May 17 2008, 07:36pm)
heb hem nog niet gezien, dus weet niet wat ik ervan meot zeggen maar ben zoizo niet zo fan van die muziek xD


Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 18 2008 02:00pm
wow dit is gay
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 18 2008 03:14pm
Kan haast niet wachten op de youtube-versie.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 18 2008 03:26pm
Quote (�?NNI @ Fri, May 16 2008, 01:24pm)
Jaloezie wek je niet op door 'n flauwe grap te maken (zelfs al post je ze acht keer).
Toch leuk geprobeerd, komiek.


Is inderdaad geen leuke topic..

Booooring !!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll