Quote (Green[XX] @ Fri, May 16 2008, 08:25am)
dus
Franz bauer
Heb je even voor mij ?
1 2 3 4 :
Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw
oww eeej ooohw
ding ding , ding ding , dinge de ding ding ding DING
ZET HET LICHT Nou eens UIT !!
dit is toch te belachelijk voor woorden ... ener dan nog speciaal topic voor maken ...
Quote (Hellskin @ Fri, May 16 2008, 11:59pm)
spam wordt hier niet zo gewaardeerd
leg dit maar eens uit hier . good luck