d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pic In Post
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 18 2008 03:29am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 18 May 2008, 10:27)
ADHDMusic
Report PostQuote Top #7 Sat, May 17 2008, 05:47pm

Group: Members
Posts: 507
Joined: Aug 22 2007
Contact: 
Gold: 7.00
Trader: Not Rated
Warn: 0% 

2007 is dan ook al 3-4 jaar geleden hé multi


lieve sgat xD als jij denkt dat ron een multy is dan ben je wel de grootste loemperd die ik ken..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 18 2008 03:34am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 18 May 2008, 11:27)
ADHDMusic
Report PostQuote Top #7 Sat, May 17 2008, 05:47pm

Group: Members
Posts: 507
Joined: Aug 22 2007
Contact: 
Gold: 7.00
Trader: Not Rated
Warn: 0% 

2007 is dan ook al 3-4 jaar geleden hé multi


3/4 = 3:4 = 0,75 = 75% = 9 maanden.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 18 2008 03:38am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 18 May 2008, 10:34)
3/4 = 3:4 = 0,75 = 75% = 9 maanden.


dankje wel:D
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 18 2008 07:32am
Quote (cranium-sf @ Sun, 18 May 2008, 10:15)
nja maakt wssn toch niks uit ,  een echte spammer heeft geen probelemen met 15 posts te halen ..
dat heb je op geen 10 min als je er echt voor gaat tongue.gif


Maar ik ben geen spammer he tongue.gif
Member
Posts: 198
Joined: Jun 21 2007
Gold: 1.00
May 18 2008 07:48am
kwam da ni just van mijne vraag? =p wistet ma pas
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 18 2008 09:25am
Quote (kabouter2508 @ Sun, May 18 2008, 03:32pm)
Maar ik ben geen spammer he tongue.gif


Member
Posts: 44
Joined: May 18 2008
Gold: 0.00
May 18 2008 12:25pm
ja
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 18 2008 03:03pm
Iedereen bedankt het werkt nu al wel biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 18 2008 03:27pm
Quote (cranium-sf @ Sun, May 18 2008, 09:15am)
nja maakt wssn toch niks uit ,  een echte spammer heeft geen probelemen met 15 posts te halen ..
dat heb je op geen 10 min als je er echt voor gaat tongue.gif


10 minuten is 20 posts voor iemand die er ECHT voor gaat tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 18 2008 04:02pm
Quote (Apachai @ Sun, 18 May 2008, 22:27)
10 minuten is 20 posts voor iemand die er ECHT voor gaat tongue.gif


in t egin heb je 120 sec post delay

dus 5 posts max ~~
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll