d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Haha
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 16 2008 12:43am
Quote (Ov2rkill @ Thu, 15 May 2008, 23:53)


leeg je fokkin PM box is man ik wil je pm-en en ruilen
het duurt allemaal kankerlang met je.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 16 2008 12:54am
Quote (Green[XX] @ Fri, 16 May 2008, 07:43)
leeg je fokkin PM box is man ik wil je pm-en en ruilen
het duurt allemaal kankerlang met je.


wat wil je ruilen, laatst opende hij een optic dat hij met d2 was gestopt en alles weg gaf.
btw, hij heeft op t moment geen pc met d2 of zoiets dus kan zowiezo niks doen
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 16 2008 10:02am
Quote (Green[XX)
,Fri, May 16 2008, 07:43am]leeg je fokkin PM box is man ik wil je pm-en en ruilen
het duurt allemaal kankerlang met je.


Heb nieuwe pc terug ondertussen maar ik heb enorm weinig tijd en zin om dl's op te maken, als jullie willen mogen jullie gerust wat Dl's opstellen voor de items die ik daar tentoon heb gesteld.
Alvast bedankt axid!


<IMG alt="" src="http://z1.zod.fr/z/classicbarbsellout3-Bgo.png">

This post was edited by Ov2rkill on May 16 2008 10:03am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 16 2008 10:14am
trades in trade forum please ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll