d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladderslasher
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,557
Joined: May 18 2007
Gold: 1,242.00
May 17 2008 06:36am
Quote (Green[XX] @ Fri, 16 May 2008, 08:28)
Aap.

GECOVERDE VERSIE VAN
Heb je even voor mij :

Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw




oww eeej ooohw
ding ding , ding ding , dinge de ding ding ding DING

ZET HET LICHT Nou eens UIT !!


Wat een aap ben jij, "Jij bent een rotkind" Wtf is dat voor shit.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 19 2008 04:26pm
Quote (Larzie @ Wed, 14 May 2008, 16:59)
heel simpel
je pompt er eerst 1-2k fg in dan haal je er op den duur veel terug uit zoals ik :-)
ik heb er zon 2k ingestopt en zon 3.5k verdient wat zon 1.5k winst is :-)


vouch
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll