d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hd Tv.
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 14 2008 02:22pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 14 May 2008, 20:59)
Waarom vraag je het dan? ADDICITED TO E-ATTENTION WHORE?!?!?!


als je niets nuttigs te melden heb, donder dan gewoon lekker op, en kom niet grappig doen, en ga lekker foto's maken in canada, of whatever je bent geweest.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 14 2008 02:45pm
Quote (Godsterrorforce @ Wed, 14 May 2008, 22:22)
als je niets nuttigs te melden heb, donder dan gewoon lekker op, en kom niet grappig doen, en ga lekker foto's maken in canada, of whatever je bent geweest.


Ik had wel wat nuttigs te melden, vragen zelfs.

Dit is mijn punt:
1. jij: EWA KENT IEMAND DEZE TEEVEETJE?
2. wij:
- Nee, boeiend. Kijk op internet.
- Klinkt beetje nep
3. Jij: het interesseert me niet. Hij lijkt me goed.

Mijn vraag is: WAT IS DEZE NUT VAN DAT TOPIC?!


Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 14 2008 04:01pm
EWA Ik krijg 42" LCD'tje van paps en mams, nu kan het echte compenseren beginnen!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 14 2008 04:10pm
Volgens mij wil Godsterrorforce gewoon zeggen dat hij homoseksueel is.
Member
Posts: 8,771
Joined: Jul 22 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 14 2008 10:05pm
Quote (�?NNI @ Wed, 14 May 2008, 23:10)
Volgens mij wil Godsterrorforce gewoon zeggen dat hij homoseksueel is.


vough..
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
May 15 2008 01:21am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 14 May 2008, 19:30)
Doe niet zo FUCKING bijdehand.
ROFL JOU SIG, HAHA SUKKEL NOOB BEN JIJ DAT?


.

Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 15 2008 02:01am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 14 May 2008, 21:45)
Ik had wel wat nuttigs te melden, vragen zelfs.

Dit is mijn punt:
1. jij: EWA KENT IEMAND DEZE TEEVEETJE?
2. wij:
- Nee, boeiend. Kijk op internet.
- Klinkt beetje nep
3. Jij: het interesseert me niet. Hij lijkt me goed.

Mijn vraag is: WAT IS DEZE NUT VAN DAT TOPIC?!


Ik was gewoon benieuwd of mensen iets van dit merk afwisten oid.

en met wij, wie bedoel je daarmee? je E-Friends?

het interesseert me verder ook niet wat hier verder word gezegt, het gaat me puur om de info over de TV zelf.

en kanni, Homoseksueel? kan je niet met wat beters komen? Grow up.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
May 15 2008 02:09am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 15 May 2008, 09:01)
Ik was gewoon benieuwd of mensen iets van dit merk afwisten oid.

en met wij, wie bedoel je daarmee? je E-Friends?

het interesseert me verder ook niet wat hier verder word gezegt, het gaat me puur om de info over de TV zelf.

en kanni, Homoseksueel? kan je niet met wat beters komen? Grow up.


de ironie...
Banned
Posts: 54
Joined: May 15 2008
Gold: 371.00
May 15 2008 02:35am
Wat een gezellig forum ik denk dat ik hier nog even blijf ik voel mij hier in mijn element
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 15 2008 07:28am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 15 May 2008, 09:01)
Ik was gewoon benieuwd of mensen iets van dit merk afwisten oid.

en met wij, wie bedoel je daarmee? je E-Friends?

het interesseert me verder ook niet wat hier verder word gezegt, het gaat me puur om de info over de TV zelf.

en kanni, Homoseksueel? kan je niet met wat beters komen? Grow up.


dat betekent niet dat je iedereen die niet laaiend enthousiast is over jouw tv zooi, meteen moet uitgaan schelden en kankere en weet ik veel wat jij graag doet
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll