d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Succes Alle Eindexamenkandidaten!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 14 2008 07:06am
Ik heb komende dinsdag me eerste examen sad.gif

Nederlands icon_pointr.gif bleargh ^^
Banned
Posts: 173
Joined: May 13 2008
Gold: 233.00
May 14 2008 09:08am
Quote (Apachai @ Wed, May 14 2008, 01:06pm)
Ik heb komende dinsdag me eerste examen sad.gif

Nederlands icon_pointr.gif bleargh ^^


ik heb komende maandag dinsdag

als je havo doet kan ik je dus wel antwoorden geven tongue.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 15 2008 07:54am
ik heb het vorig jaar gehaald

succes iedereen
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 15 2008 08:03am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 14 May 2008, 10:44)
Wat doen jullie dan na jullie examens?
Of duurt dat ook tot eind juni?


nee duurt maar 2 weke
ik had vorig jaar ook examens, ik had daarna 3 maanden vakantie of zo.
veel gezwomme en zo natuurlijk, maar heb ook gewoon gewerkt.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 15 2008 08:36am
Quote (Koneko @ Wed, 14 May 2008, 16:08)
ik heb komende maandag dinsdag

als je havo doet kan ik je dus wel antwoorden geven tongue.gif


Neuh, alle examens zijn gecoördineerd. Dus worden op dezelfde datum / tijd gegeven. Apachai's examen is, aan de roosters te zien, VMBO. Ik heb trouwens gehoord dat je voor elk examen een Nederlands woordenboek mag gebruiken? Is best handig ivm begrippen bij vakken als AK, ECO e.d. lijkt me. Ik begin ook maandag met m'n Nederlands examen
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 15 2008 11:26am
Quote (mUMmY- @ Thu, 15 May 2008, 15:36)
Neuh, alle examens zijn gecoördineerd. Dus worden op dezelfde datum / tijd gegeven. Apachai's examen is, aan de roosters te zien, VMBO. Ik heb trouwens gehoord dat je voor elk examen een Nederlands woordenboek mag gebruiken? Is best handig ivm begrippen bij vakken als AK, ECO e.d. lijkt me. Ik begin ook maandag met m'n Nederlands examen


ja dat mag, maar ik heb dat niet gebruikt.
net als ibj engels mag je ook een woordenboek gebruiken, maar dat heb ik ook niet gedaan, duujrt allemaal tog te lang
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 15 2008 01:58pm
Jaloers op de nederlanders, nooit gedacht dat dat ooit ging gebeuren , bah!
ik wil ook al examens en/of vakantie.

This post was edited by Ov2rkill on May 15 2008 02:00pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 15 2008 02:13pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 15 May 2008, 20:58)
Jaloers op de nederlanders, nooit gedacht dat dat ooit ging gebeuren , bah!
ik wil ook al examens en/of vakantie.


Haha, ruilen? Heb ik tenminste nog even tijd om te leren =).
Maareh, Axid, had jij een maatschappijprofiel? Want als je geen begrippen wilt leren lijkt het me bij vakken als AK of ECO toch best handig.

Iemand anders die gebruikt maakt van de proefexamens op internet trouwens? Echt een aanrader voor als je niet zoveel tijd meer hebt.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 15 2008 02:41pm
Quote (mUMmY- @ Thu, May 15 2008, 09:13pm)
Haha, ruilen? Heb ik tenminste nog even tijd om te leren =).
Maareh, Axid, had jij een maatschappijprofiel? Want als je geen begrippen wilt leren lijkt het me bij vakken als AK of ECO toch best handig.

Iemand anders die gebruikt maakt van de proefexamens op internet trouwens? Echt een aanrader voor als je niet zoveel tijd meer hebt.


Nog 4 weken stage, dan een weekend ertussen en dan direct examens, zoveel tijd heb ik ook niet om te leren hoor smile.gif
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 16 2008 02:29am
Quote (Koneko @ Tue, 13 May 2008, 18:38)
Volgende week beginnen de examens al

Veel succes iedereen hail.gif

(Ik heb nu eindelijk allemaal voldoendes)


nu nog uit de Group : Banned

en dan ben je helemaal binnen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll