Quote (mUMmY- @ Thu, 15 May 2008, 15:36)
Neuh, alle examens zijn gecoördineerd. Dus worden op dezelfde datum / tijd gegeven. Apachai's examen is, aan de roosters te zien, VMBO. Ik heb trouwens gehoord dat je voor elk examen een Nederlands woordenboek mag gebruiken? Is best handig ivm begrippen bij vakken als AK, ECO e.d. lijkt me. Ik begin ook maandag met m'n Nederlands examen
ja dat mag, maar ik heb dat niet gebruikt.
net als ibj engels mag je ook een woordenboek gebruiken, maar dat heb ik ook niet gedaan, duujrt allemaal tog te lang