d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hijg Telefoontjes
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 8 2008 10:03am
Quote (�?NNI @ Thu, May 8 2008, 11:33am)
http://www.express.co.uk/img/dynamic/78/285x214/43387_1.jpg


dit dwong me ff tot een glimlach smile.gif
al is het opzich niet zo grappig

e: te lui om de foto te laten werken

This post was edited by cranium-sf on May 8 2008 10:04am
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 8 2008 11:28am
ouwe viezerik
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 8 2008 11:28am
laat een eenzame bejaarde veteraan van WOII de telefoon opnemen... na 20 levensverhalen achter elkaar geeft de hijger wel op smile.gif
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
May 9 2008 02:01pm
Quote (Falkerakatim @ Thu, 8 May 2008, 19:28)
laat een eenzame bejaarde veteraan van WOII de telefoon opnemen... na 20 levensverhalen achter elkaar geeft de hijger wel op smile.gif


wat denk je van mijn opa met adhd? hij is te huur voor 500 euro per dag tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 9 2008 04:02pm
Quote (CorvX @ Thu, 8 May 2008, 00:30)
Een vriendin van mij heeft nu al ongeveer een jaar last van een onbekend persoon die haar bijna elke nacht een paar keer belt.
Hij blijft dan gewoon hijgen, tot je weer ophangt of niet meer reageert.
Ze heeft een telefoon beneden + boven, en die gast weet dus beide nummers.
Maar hij gebruikt een "geheim" nummer, is er enige manier hoe we erachter kunnen komen wie het is?
Of anders mischien dat nummer laten blocken door de provider ofzo?


aangifte doen wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
May 9 2008 04:48pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 10 May 2008, 00:02)
aangifte doen wink.gif


Is ooit al eens gedaan, maar van de politie kun je ook niet al teveel verwachten.
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 10 2008 04:43am
Quote (CorvX @ Fri, May 9 2008, 10:48pm)
Is ooit al eens gedaan, maar van de politie kun je ook niet al teveel verwachten.


Idd zonde van je tijd imo

Wij hebben nog nooit een hijger gehad.. maakt ons dat nu minder populair?
Banned
Posts: 7
Joined: May 10 2008
Gold: 0.00
May 10 2008 07:11am
Quote (dzigibau @ Sat, May 10 2008, 10:43am)
Idd zonde van je tijd imo

Wij hebben nog nooit een hijger gehad.. maakt ons dat nu minder populair?


Ik denk het tongue.gif
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 3 2008 12:35pm
Quote (Mischa @ Thu, May 8 2008, 10:37am)
hoe triest ben je dan
dat is nog erger dan diablo 2 spelen


tongue.gif
Member
Posts: 2,751
Joined: Apr 14 2005
Gold: 786.00
Jun 5 2008 08:29am
Quote (CorvX @ Thu, 8 May 2008, 17:40)
Dat doet zij ook altijd, gewoon een tijdje terug hijgen.
Maar hij houdt ook niet op, dus het word aardig vervelend.
Maar we zullen wel even naar haar provider bellen, mischien dat die er aan wat kunnen doen.


pak je mic ga 5 min hijgen dan plak het allemaal achter elkaar op een cassete bandje. Het moment dat die gast terug belt laat je dat bandje afspeeld en dan kijken wie het langer uit houd hij of jou bandrecorder laugh.gif . In dien hij het langste uithoud heeft hij toch nog ff half uur zitten hijgen aan de de telefoon en een leuke telefoon rekening wacht op hem d-lol.gif

This post was edited by Annilhator on Jun 5 2008 08:29am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll