d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ek 2008 > Wie Gaat Er Winnen?!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 5 2008 12:23pm
Quote (triple_han @ Mon, 5 May 2008, 18:48)
LANDEN TEAMS

Italie gaat winnen denk ik.


meh.. denk dat die er na de groepsfase uitgaan...
ik denk dat een van de oostbloklanden er met de titel vandoor gaat icon_pointr.gif Polen gaat iedereen verassen
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 5 2008 12:45pm
luxemburg gaat winnen aja:p
Banned
Posts: 28
Joined: May 5 2008
Gold: 0.00
May 5 2008 01:13pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, May 5 2008, 06:45pm)
luxemburg gaat winnen aja:p


Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 5 2008 04:03pm
nederland?
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 5 2008 04:16pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, May 5 2008, 10:03pm)
nederland?


Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 6 2008 06:08am
Nederland zit in 'n moeilijke groep. Bovendien stelt Van Basten Seedorf niet op.
Ik gok op Frankrijk, maar supporter voor Nederland.

Quote
Polen gaat iedereen verassen

Zou wel eens kunnen, ja.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 6 2008 06:29am
Quote (�?NNI @ Tue, 6 May 2008, 14:08)
Nederland zit in 'n moeilijke groep. Bovendien stelt Van Basten Seedorf niet op.
Ik gok op Frankrijk, maar supporter voor Nederland.


Zou wel eens kunnen, ja.


Nederland gaat er hoogstwaarschijnlijk de eerste ronde al uit.

Als je het mij vraagt, wordt OF Kroatië OF Zwitserland de grote verrassing.

Mart

This post was edited by Baklap on May 6 2008 06:29am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 6 2008 07:22am
team afgezanten pakistan gaat de beker mee naar de ambassade slepe
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
May 6 2008 12:04pm
Quote (cranium-sf @ Mon, May 5 2008, 03:28pm)
is je moeder in haar eentje een volledig team? corpulent is dan wel het minst wat je kan zeggen
en euh , dnno of manchester united meedoet , zoja stem ik daarop smile.gif
ben wel redelijk fan van die club


Quote (Famitsu @ Mon, May 5 2008, 04:03pm)
PSV!



lol?..

alle landen die n beetje n team hebben hebben allemaal evenveel kans, het is maar net wie net dat beetje extra geluk heeft op t juiste moment...
ik vind dat er niets van te zeggen is

This post was edited by teunverstraten on May 6 2008 12:06pm
Member
Posts: 17,127
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,190.00
May 6 2008 04:23pm
cker geen frankrijk spelen slecht atm
holland hmm denk kwart of half finale

GEEN Idee op het moment maar denk spanje ofzo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll