Quote (Apachai @ Thu, May 1 2008, 10:48pm)
Heel erg zielig..
Magoed, zal Sarpedon ofzo wel zijn..
die was ook zon spammer, had ook trusted trader in ze sig en had ook de eerste dag al een nice ( of redelijk nice ) sig en ava lol..
Nou sorry maar dat ben ik dus niet
Dankje dat je mijn plaatjes mooi vind en ik ben de vriendin van BanaanMetBolhoed ja