d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Volgens Jullie De Beste Spelcomputer??
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 1 2008 05:47am
Ps3

Mart
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 1 2008 05:51am
wii is kwa gameplay goed te doen. het is leuk om samen met maten te doen (dronke bij voorkeur)

360 heeft gta4

computer is duur en het geen wat de computer speciaal maakte (online gaming) is al lang niet meer exclusief voor pc.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 1 2008 06:19am
PS3 is een goedkope blu-ray speler. Daar houdt het op.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 1 2008 10:04am
Quote (Flatulence @ Thu, May 1 2008, 12:19pm)
PS3 is een goedkope blu-ray speler. Daar houdt het op.


Tendentieus en ongefundeerd.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 1 2008 10:23am
Quote (Chiaotzu @ Thu, May 1 2008, 06:04pm)
Tendentieus en ongefundeerd.
Aaah, wat lief.

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 1 2008 11:50am
NES hands down. happy.gif

Link en Zelda op de NES heart.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 1 2008 12:20pm
Quote (uNoTopia @ Thu, May 1 2008, 05:50pm)
NES hands down. happy.gif

Link en Zelda op de NES heart.gif


link en zelda zitten ook op de Wii.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 1 2008 01:21pm
Quote (Hellskin @ Thu, May 1 2008, 06:20pm)
link en zelda zitten ook op de Wii.


Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt wink.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 2 2008 03:01am
DE GAMEBOY!! zo nen grote grijzen bak tongue.gif zonder kleurenscherm enal tongue.gif
ik heb da nog steeds liggen tongue.gif met wario 2 erin tongue.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 2 2008 03:02am
Quote (Falkerakatim @ Fri, May 2 2008, 09:01am)
DE GAMEBOY!! zo nen grote grijzen bak tongue.gif zonder kleurenscherm enal tongue.gif
ik heb da nog steeds liggen tongue.gif met wario 2 erin tongue.gif


Ik heb ook zon grijs megading liggen (met 80 krassen)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll