d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gta4 > Jaja
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 1 2008 05:51am
Quote (Hellskin @ Thu, May 1 2008, 01:27am)

je steelt stilstaande auto's echt


In de vorige versies ook hoor..

licht..

This post was edited by Chiaotzu on May 1 2008 05:51am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 1 2008 05:52am
Quote (Chiaotzu @ Thu, May 1 2008, 11:51am)
In de vorige versies ook hoor..

licht..


vergeleken met gta 4 echt niet.

nu sla je een ruitje in en start je echt de motor.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 1 2008 03:20pm
Quote (Hellskin @ Thu, 1 May 2008, 12:52)
vergeleken met gta 4 echt niet.

nu sla je een ruitje in en start je echt de motor.


k vind t veel toffer dat je ook je mist lampen kan aan zetten bijv.. of dat je eindelijk overal heen kan schieten ipv links en rechts..

kzit nu @ 30% van t spel.. best leuk tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 1 2008 03:22pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 30 2008, 02:32pm)
gta verveelt nooit


Dat deed GTA SA ook al niet smile.gif ( behalve als je et elke dag speelt sad.gif )
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 1 2008 03:35pm
Quote (Apachai @ Thu, 1 May 2008, 22:22)
Dat deed GTA SA ook al niet smile.gif ( behalve als je et elke dag speelt sad.gif )


k vind gta 4 wat weghebben van Gta SA, Gta 3, maar niks van vice city..

Volgende gta.. mischien .. Gta SAS ?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 1 2008 04:46pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, May 1 2008, 10:35pm)
k vind gta 4 wat weghebben van Gta SA, Gta 3, maar niks van vice city..

Volgende gta.. mischien .. Gta SAS ?


SAS??

GTA San Andreas Sity? xD

Dunno, ik heb gta 4 nog niet gespeeld.. maar word wel eens tijd zo te horen tongue.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 2 2008 02:45am
waar is de goeie oude tijd van GTA 1 en 2 tongue.gif of de london versie^^!!
dat waren nog eens games:p

edit: ik vond GTA3 / VC / SA etc.. allemaal goed:p GTA4 nog nooit gespeeld^^ spijtig dat ik geen ps3 heb^^

This post was edited by Falkerakatim on May 2 2008 02:45am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 2 2008 05:02am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, May 1 2008, 09:20pm)
k vind t veel toffer dat je ook je mist lampen kan aan zetten bijv.. of dat je eindelijk overal heen kan schieten ipv links en rechts..



of dat als je een meisje slaat op de straat dat alle mannen dan tehulp schieten biggrin.gif


zoveel bizare details zijn cool biggrin.gif

je kan ook bowlen enzo
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 2 2008 07:36am
Quote (Apachai @ Thu, 1 May 2008, 23:46)
SAS??

GTA San Andreas Sity? xD




dat dacht ik ook net XD
Banned
Posts: 196
Joined: May 2 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 2 2008 11:45am
Ik ga het spel morgen kopen :0

Ik kan niet wachten smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll