☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hoe Komen Jullie Je Vakantie Door?
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1247
Replies: 54
Track Topic
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#11
Apr 30 2008 03:05am
Quote (CorvX @ Tue, Apr 29 2008, 07:42pm)
Haha, ik moet morgen ook werken.
En volgende week hele week, maar bevrijdingsdag ben ik vrij!
En dodenherdenking?
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#12
Apr 30 2008 03:20am
Quote (Skulvar @ Wed, 30 Apr 2008, 10:05)
En dodenherdenking?
dat valt bij ons op zaterdag, omdat ik in zon noob gereformeerd dorp woon
Amstelkid
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold
:
120.00
#13
Apr 30 2008 06:08am
Ga rukken?
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#14
Apr 30 2008 09:18am
Quote (Toasts @ Tue, Apr 29 2008, 07:22pm)
2 weken nog wel..
Ik heb een verlengd weekend deze week.. Hoezee.
Woohoo
Halverwege de eerste week pas
Toasts
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold
:
4.33
#15
Apr 30 2008 09:51am
Quote (Apachai @ Wed, 30 Apr 2008, 17:18)
Woohoo
Halverwege de eerste week pas
..
Morgen en overmorgen toch vakantie, 't is niet veel, maar beter als een doorsnee week.
This post was edited by Toasts on Apr 30 2008 09:51am
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#16
Apr 30 2008 10:06am
Quote (Toasts @ Wed, Apr 30 2008, 04:51pm)
..
Morgen en overmorgen toch vakantie, 't is niet veel, maar beter als een doorsnee week.
Verlengd weekend
Jah idd beter dan anders ^^
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#17
Apr 30 2008 10:50am
Chillen
TheErrand
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold
:
37.51
Warn: 50%
#18
May 3 2008 05:37am
De hele vakantie ga ik in mijn koele kelder Diablo 2 spelen. Nah, nee. Ik heb het redelijk druk met andere dingen.
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#19
May 3 2008 05:52am
Ik ga met BanaanMetBolhoed spelletjes spelen
Als je begrijpt wat ik bedoel..
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#20
May 3 2008 06:05am
Quote (Zompy @ Wed, Apr 30 2008, 04:50pm)
Chillen
dat is idd wel kanker chill met je 13 hyves vriendjes
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact