d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zodadelijk 10 Dagen Naar Marokko > Naar Marakesh En Agadir
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Apr 28 2008 05:45pm
Quote (Amstelkid @ Mon, 28 Apr 2008, 19:57)
Het is 'Marokko'...


Dat staat er toch? ohmy.gif

Veel plezier in ieder geval!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 29 2008 02:07am
Quote (Amstelkid @ Mon, Apr 28 2008, 07:57pm)
Het is 'Marokko'...


lol dat staat er xD
Owned ^^

Veel plezier op je vakantie man !!
Member
Posts: 5,606
Joined: Apr 9 2008
Gold: 1,062.00
May 3 2008 05:36pm
pwned,,,
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 7 2008 04:48pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, 28 Apr 2008, 21:43)
Gelukzak, daar zou ik ook graag eens naartoe gaan.

Veel plezier op je vakantie. wink.gif


het was wel tof ^^ maar mn id over moske's is weer verandert het leek wel een oude vestiging ofzo het was niet veel anders dan zoals wij een kerk kennen maar dan zonder het schuine dak . verder was het er heeeeeeeeel warm en tof meer details ga je maar googelen of ga er zelf heen ^^
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 8 2008 02:40am
ze hebben daar ook lekkere hasj
koop je daar in blokken van een paar honderd gram whehe
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 8 2008 03:05am
Quote (Mischa @ Thu, 8 May 2008, 09:40)
ze hebben daar ook lekkere hasj
koop je daar in blokken van een paar honderd gram whehe


hmm , ben ik niet tegengekomen ^^ ik had het nog mee kunnen nemen ook de controle het land uit is echt waardeloos tongue.gif
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 8 2008 11:20am
fijne vakantie
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 8 2008 11:26am
waarom naar marokko gaan, hier in belgie heb je toch genoeg marokanen, je kan er zelfs een halve wereldreis maken...
in ons eigenste brussel kan je de gehele marokaanse, turkse en afgaanse cultuur bestuderen, we hebben duizenden turken, marokanen en afganen, albanezen, polen, enzovoort... we hebben moskeen, tempels, en zelfs de typische winkeltjes uit die landen.
en ja hoor, lach niet, je kan zelfs een echte katholieke kerk bezoeken...

Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 10 2008 02:08pm
Quote (Software @ Mon, Apr 28 2008, 06:19pm)
+1 's ofc?


Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
May 13 2008 11:02am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 28 2008, 04:39pm)
iemand er ooit geweest?

en zo ja wat moet ik persee doen, zien??

ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, maar thuis zitten had deze keer wel mn voorkeur tongue.gif toch ga ik er het beste van maken ..

weer een andere cultuur om van te proeven ^^


als je nog moet gaan... ik hoop dat je wordt opgevreten door wilde honden.. pff wie wil er nu nog naar marroko..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll