☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Tieten! > ...
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1394
Replies: 39
Track Topic
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#11
Apr 28 2008 03:24am
Quote (Zompy @ Mon, Apr 28 2008, 10:14am)
En ze zit ook wel heel ergnaar voren....
Mss is de foto scheef genomen??
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#12
Apr 28 2008 03:26am
haha geweldig!
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#13
Apr 28 2008 03:59am
ben ik nu de enige die dit echt niet geslaagd vind?
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#14
Apr 28 2008 04:00am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 28 Apr 2008, 10:59)
ben ik nu de enige die dit echt niet geslaagd vind?
nee, ik snap ook niet wat hij er zo geweldig aan vind
Amstelkid
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold
:
120.00
#15
Apr 28 2008 05:06am
Quote (Baklap @ Mon, 28 Apr 2008, 04:50)
ik wou serieus precies hetzelfde zeggen :|
En Hoi unotopia, alweer een tijdje geleden D:
en Peter, heb jij ADHD ofzo? O_o
Mart
Zo als ik al had vermeldt, dat ben ik niet maar een kameraad van mij.
Lezen!
Baklap
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold
:
810.00
#16
Apr 28 2008 05:31am
Quote (Amstelkid @ Mon, 28 Apr 2008, 13:06)
Zo als ik al had vermeldt, dat ben ik niet maar een kameraad van mij.
Lezen!
Het was 5 uur in de ochtend, Dora kwam al op TV dus ik werd afgeleid ja! :<
Mart
xera2
Member
Posts: 5,539
Joined: Jul 23 2005
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#17
Apr 28 2008 06:03am
Quote (Ov2rkill @ Sun, 27 Apr 2008, 22:02)
Hahaha, echt geslaagd, moet ik eerlijk toegeven
jep.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#18
May 11 2008 03:32am
vrouwen die zo met hun borsten pronken op msn hebben maar een goeie eigenschap..
en ik denk ook dat ze je nogal gedist heeft ^^
of jijzelf door dit te posten -.-
This post was edited by BadBoyDeGekste on May 11 2008 03:32am
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#19
May 11 2008 04:51am
Geweldig, Yummi en Yammi.
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
5,520.00
#20
May 11 2008 04:53am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 28 2008, 11:59am)
ben ik nu de enige die dit echt niet geslaagd vind?
achja, zal wel puber humor zijn
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact