d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Festivalseizoen!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 25 2008 09:01am
Vooralsnog staat in de planning:
Under The Black Sun, Bernau (boven Berlijn).

Wie van jullie ga ik tegenkomen?!
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Apr 26 2008 12:12pm
vorige week zaterdag was polsslag,waarmee het voor mij begon, verder zal ik dit jaar nog gaan naar

10 days off ( of in ieder geval 2-3 dagen pakken)
dour(twijfelachtig)
lowlands
ilovetechno

voor de rest gewoon hier en daar een feestje pakke, misschien extrema outdoor ofzo,ik kijk wel waar ik zoal ga belanden
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 27 2008 10:57am


dat was weer n prima feestje biggrin.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 12 2008 07:33am
bump
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
May 12 2008 01:23pm
Ben pas trg van :

Pinkpop Classic

Ga nog naar :

Pinkpop : 30-31 Mei-1 Juni 08 (4de keer dat er heen ga)
Rock Werchter : 3-4-5-6 Juli 08 (1ste keer dat er heen ga)
Lowlands : 15-16-17 Aug. 08 (2de keer dat er heen ga)

En niet een festival maar vast wel een vette vakantie .

Tokio (Japan) : 21aug 08 t/m 14sept. 08 (1ste keer dat er heen ga)
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 02:40pm
Ik ga alleen naar de scammer conferentie 1 juli

Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
May 13 2008 10:49am
normaal doe ik zogoed als alle hardcore events en hardere stylen events biggrin.gif

tenzij men werk et nie toelaat biggrin.gif

zou wel graag 3 dagen naar nature one gaan biggrin.gif

Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
May 13 2008 11:57am
Rhythm the Rebel, 6 september.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 14 2008 08:42am
Quote (DvsF @ Tue, 13 May 2008, 17:49)
normaal doe ik zogoed als alle hardcore events en hardere stylen events biggrin.gif

tenzij men werk et nie toelaat biggrin.gif

zou wel graag 3 dagen naar nature one gaan biggrin.gif


nature one.. zou ik ook wel naar toe wille, maar t hangt er nog maar net van af of er plek over is bij ons int busje..
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 14 2008 10:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 24 2008, 03:50pm)
ik ga naar lowlands tongue.gif

voor de eerste keer


ik ga hoogstwarschijnlijk ook \m/
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll