Quote (Baklap @ Wed, 23 Apr 2008, 21:42)
Ik ga het spelen, samen met Darkoblivion.
Mart
Zou handig zijn als de meeste jsp membs op dezelfde server zouden spelen dan

Al enig idee welke class je gaat spelen?
Quote (Spykerr @ Wed, 23 Apr 2008, 21:46)
ik weet niet waar jij vandaan komt... maar het is niet gezond als een patatje 13 euro kost...
Daarmee bedoelde ik iets gaan eten (frituur, fast food, pizza, whatever), gewoon om aan te tonen dat 13 euro in een maand niet veel is.
This post was edited by Sefran on Apr 23 2008 01:47pm