d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Age Of Conan > Wie Gaat Het Spelen?
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 23 2008 01:46pm
Quote (Baklap @ Wed, 23 Apr 2008, 21:42)
Ik ga het spelen, samen met Darkoblivion.

Mart


Zou handig zijn als de meeste jsp membs op dezelfde server zouden spelen dan happy.gif

Al enig idee welke class je gaat spelen?

Quote (Spykerr @ Wed, 23 Apr 2008, 21:46)
ik weet niet waar jij vandaan komt... maar het is niet gezond als een patatje 13 euro kost...


Daarmee bedoelde ik iets gaan eten (frituur, fast food, pizza, whatever), gewoon om aan te tonen dat 13 euro in een maand niet veel is.

This post was edited by Sefran on Apr 23 2008 01:47pm
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 24 2008 02:18am
Quote (Toasts @ Wed, Apr 23 2008, 07:41pm)
Betalend speel ik al sowieso niet, en had er tot nu nog nooit iets van gehoord..


same here smile.gif

Nooit van gehoord en ik speel geen spellen waar je per maand voor moet betalen :S
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 24 2008 02:54am
Ja, Barbarian biggrin.gif

@Sefran, ik ken verder niemand die 't gaat spelen dus wat mij betreft is 't goed als we allemaal de zelfde server nemen. ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 24 2008 03:53am
Tering, zo duur. Ziet er opzich wel geinig uit, maar voor die 13 euro bestel ik liever iets voor de Age of Onan.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 24 2008 04:45am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Apr 24 2008, 10:53am)
Tering, zo duur. Ziet er opzich wel geinig uit, maar voor die 13 euro bestel ik liever iets voor de Age of Onan.


Ja man, echt kanker duur. =/
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 24 2008 06:56am
Had er nooit van gehoord en ga niet maandelijks betalen...
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 24 2008 07:57am
Quote (Sefran)
Zou handig zijn als de meeste jsp membs op dezelfde server zouden spelen dan ^^

Al enig idee welke class je gaat spelen?


We gaan beiden een barbarian rollen. Er rollen ook nog een paar mensen van WoW mee en wat IRL mates van Darkoblivion, geen idee wat hun maken.

Mart
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 24 2008 08:00am
misgedrukt.. ik wilde nee stemmen, maar stemde: mij niet bekend ~~
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 24 2008 10:51am
Quote (Baklap @ Thu, 24 Apr 2008, 15:57)
We gaan beiden een barbarian rollen. Er rollen ook nog een paar mensen van WoW mee en wat IRL mates van Darkoblivion, geen idee wat hun maken.

Mart


Quote (Skulvar @ Thu, 24 Apr 2008, 10:54)
Ja, Barbarian biggrin.gif

@Sefran, ik ken verder niemand die 't gaat spelen dus wat mij betreft is 't goed als we allemaal de zelfde server nemen. ^^


Kga dan later wel is een PM naar beide zenden wanneer de game released is wink.gif

Vanaf 1 mei ga ik ook de open beta spelen, kwestie om al wat "experience" op te doen , net een lang 4 dagen weekend biggrin.gif

Zou wel handiger zijn als er 1 van jullie een tank speelt, want ik ga al healer.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 24 2008 03:25pm
Quote (Sefran @ Thu, 24 Apr 2008, 17:51)
Kga dan later wel is een PM naar beide zenden wanneer de game released is wink.gif

Vanaf 1 mei ga ik ook de open beta spelen, kwestie om al wat "experience" op te doen , net een lang 4 dagen weekend biggrin.gif

Zou wel handiger zijn als er 1 van jullie een tank speelt, want ik ga al healer.


Ik ben pro-dps, de rest vind ik niet veel aan. Ik vind het niet erg om wat instant heals in combat te gooien, maar ik ben geen fulltime healer. misschien dat een mate van me een bear shaman rollt.

Mart
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll