d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Een Guide Voor Nice Java Build!! > Kom Mij Geven Plz :p Dan Krijg Je Fg Xd
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 10:24am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 21 Apr 2008, 17:23)
eric zoals gewoonlijk als het  niet over een smiter gaat wees gewoon stil xD mara = win je moet wel een raven aandoen anders ben je meteen de lul
niet zozeer de skills maar ook de dex en str maken een thundergods zo goed verder zou ik gewoon een mp aandoen shield is ofc een phounix daar mag je niet eens aan twijfelen wapen gewoon een paar titans.. puur voor de replenish quantaty verder klopt het wel.


de eeuwige strugle naar de perfecte javazon..

en daar hoort tgod zeker niet bij..

en als je pvp doet dan cats > mara hard
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 10:25am
Ah, laat maar.

This post was edited by Flatulence on Apr 21 2008 10:26am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 21 2008 10:30am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Apr 2008, 17:24)
de eeuwige strugle naar de perfecte javazon..

en daar hoort tgod zeker niet bij..

en als je pvp doet dan cats > mara hard


ten eerste wtf moet je met een pvp javazon alles owned haar.. welke riem dan? nou? en res + skills + atri pwned frw + ias..
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 10:35am
Cats eye is voor bowazons nerd

En cptJenJen ik heb geen vista dit is de Royale XP theme smile.gif google maar = nice
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 21 2008 10:36am
Quote (Knuffelbeertje @ Mon, 21 Apr 2008, 17:35)
Cats eye is voor bowazons nerd

En cptJenJen ik heb geen vista dit is de Royale XP theme smile.gif google maar = nice


ow die theme nee die is gay
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 10:50am
Na een half uur te lurken is badboy weg..

Whats up? Ben je nu eindelijk uitgeluld dat je niks meer weet te posten? Geef dat dan gewoon toe..

Of heb je nu een spindoktor ingehuurd om te overleggen wat de beste reply kan zijn?

Sneu
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 10:52am
Quote (Knuffelbeertje @ Mon, 21 Apr 2008, 17:50)
Na een half uur te lurken is badboy weg..

Whats up? Ben je nu eindelijk uitgeluld dat je niks meer weet te posten? Geef dat dan gewoon toe..

Of heb je nu een spindoktor ingehuurd om te overleggen wat de beste reply kan zijn?

Sneu


sukkeltje..

dat heet eten miss heb jij geen leven?

haha ja mara is voor javazon happy.gif

pvp legende zegt het zelf!! (en ja dat ben jij!)
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 10:54am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 21 2008, 04:52pm)
sukkeltje..

dat heet eten miss heb jij geen leven?

haha ja mara is voor javazon happy.gif

pvp legende zegt het zelf!! (en ja dat ben jij!)


Gogo dodge mijn post maar nerdje

cats eye = bowazon amu punt uit.

ik heb nergens gezegt dat ik een pvp legende ben.. Ik weet er alleen wel het een en ander van.. Jij daarentegen faalt elke keer opnieuw ^^

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 10:55am
Quote (Knuffelbeertje @ Mon, 21 Apr 2008, 17:54)
Gogo dodge mijn post maar nerdje

cats eye = bowazon amu punt uit.

ik heb nergens gezegt dat ik een pvp legende ben.. Ik weet er alleen wel het een en ander van.. Jij daarentegen faalt elke keer opnieuw ^^


nah

ik denk dat jij niets weet van pvp en daarom ga ik er niet op in + jij bent veelste koppig, heeft dus geen zin..
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 10:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 21 2008, 04:55pm)
nah

ik denk dat jij niets weet van pvp en daarom ga ik er niet op in + jij bent veelste koppig, heeft dus geen zin..


Lol...

Jij probeert altijd je gelijk te halen in iedere thread als het gaat over pvp builds.. desnoods met extreem taalgebruik en als je dan eindelijk faalt ga je in een hoekje lopen janken.. en dan maak je mij uit voor koppig?

Zelfs je zusje zou je nu uitlachen..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll