d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apachai = Multi
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:38am
Quote (Zened @ Mon, Apr 21 2008, 04:36pm)
jij hebt geen leven omdat je de heledag achterde pc zit proxy's te zoeken en dan ff weer een acc aan te maken.

hij kan wel zijn multi acc gegeven hebben aan jou maar jij gebruikt die acc wel. dus je vind het zelf net zo leuk.

ik vind de heledag multi's maken niet echt een leuk leven moet ik zeggen. maar jij denkt daar anders over als je daar mee tevreden bent oke.

ik hoop dat ze jou snel bannen. dan zijn we van dat gezeik van jou af.


hij is al 20 keer gebanned.. of meer..
Maargoed, ik wil het best zeggen

Ik had een vriend @ d2 in-game, hij merkte dat ik snel en gemakkelijk trade via jsp, dus wou hij et ook.
Hij snapte echter niks van het forum en het aanmelden etc etc dus deed ik dat voor hem.. om hem op weg te helpen.
maargoed, na een paar dagen vond hij het hier saai en liet mij liever voor kleine vergoeding char's voor em trade.. dus toen is die acc overgebleven waarvan ik die pw nog had.. heeft ie nooit changed.
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 09:40am
Quote (Zened @ Mon, Apr 21 2008, 03:36pm)
jij hebt geen leven omdat je de heledag achterde pc zit proxy's te zoeken en dan ff weer een acc aan te maken.

hij kan wel zijn multi acc gegeven hebben aan jou maar jij gebruikt die acc wel. dus je vind het zelf net zo leuk.

ik vind de heledag multi's maken niet echt een leuk leven moet ik zeggen. maar jij denkt daar anders over als je daar mee tevreden bent oke.

ik hoop dat ze jou snel bannen. dan zijn we van dat gezeik van jou af.


Ik zit de hele dag proxys te zoeken? Ik heb hier een hele lijst ik hoef dus niet te zoeken..
Ik maak niet elke dag multies.. dan zou mijn leven idd saai zijn ^^
Als ze mij bannen pak ik toch een andere proxy?

Volgens mij ben jij echt mentaal zwakbegaafd XD
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 09:40am
Ik geef Joyce een 7
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:42am
Quote (Sarpie @ Mon, Apr 21 2008, 04:40pm)
Ik zit de hele dag proxys te zoeken? Ik heb hier een hele lijst ik hoef dus niet te zoeken..
Ik maak niet elke dag multies.. dan zou mijn leven idd saai zijn ^^
Als ze mij bannen pak ik toch een andere proxy?

Volgens mij ben jij echt mentaal zwakbegaafd XD


Ojah lol..
dus je zit de hele dag proxy's van de lijst af te halen..
en multi's te maken.. of je moet mazzel hebben dat Paul je niet binnen 5 min heeft gekicked.
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 09:44am
Quote (Apachai @ Mon, Apr 21 2008, 03:38pm)
hij is al 20 keer gebanned.. of meer..
Maargoed, ik wil het best zeggen

Ik had een vriend @ d2 in-game, hij merkte dat ik snel en gemakkelijk trade via jsp, dus wou hij et ook.
Hij snapte echter niks van het forum en het aanmelden etc etc dus deed ik dat voor hem.. om hem op weg te helpen.
maargoed, na een paar dagen vond hij het hier saai en liet mij liever voor kleine vergoeding char's voor em trade.. dus toen is die acc overgebleven waarvan ik die pw nog had.. heeft ie nooit changed.


HAHAHAHAHAHA

Jij geeft nu dus toe dat je multi bent alleen geef je er een andere draai aan tongue.gif

ROFL

Als iemand niet weet hoe je moet registreren leg je hem dat gewoon uit.. Trouwens is registreren op jsp net zo makkelijk als ieder ander forum.. HELL zelfs makkelijker aangezien de verificatie code uit alleen cijfers bestaat. Erg ongeloofwaardig verhaal ^^ + het feit dat je weet dat multis ten strengste verboden zijn op d2jsp zet jij je "internetstatus" op het spel voor een noob die je ingame kent haha

Apachai leuk geprobeerd smile.gif En bedankt voor de proof smile.gif

Errug vermakelijk dit smile.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:47am
Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 16:40)
Ik zit de hele dag proxys te zoeken? Ik heb hier een hele lijst ik hoef dus niet te zoeken..
Ik maak niet elke dag multies.. dan zou mijn leven idd saai zijn ^^
Als ze mij bannen pak ik toch een andere proxy?

Volgens mij ben jij echt mentaal zwakbegaafd XD


nee. je kan wel een andere proxy pakken maar je hebt toch binnen de korste keren weer een ban.

maar je hebt echt geen leven als je de heletijd een beetje multi's gaat maken.



Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
Apr 21 2008 09:50am
jullie zijn gewoon zielig dat jullie mensen zwart proberen te maken.. de enige multis hier zijn de gene die deze topics maken

apachai is geen multi en ja miss heeft hij een account voor iemand anders gemaakt wat ik niet weet maar hij used em niet dus? geen multi..

en ik ken hem lang genoeg en hij heeft geen multi accounts nodig so gtfo rands
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:51am
Quote (theunknownsx @ Mon, 21 Apr 2008, 16:50)
jullie zijn gewoon zielig dat jullie mensen zwart proberen te maken.. de enige multis hier zijn de gene die deze topics maken

apachai is geen multi en ja miss heeft hij een account voor iemand anders gemaakt wat ik niet weet maar hij used em niet dus? geen multi..

en ik ken hem lang genoeg en hij heeft geen multi accounts nodig so gtfo rands



idd.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:53am
Quote (theunknownsx @ Mon, Apr 21 2008, 04:50pm)
jullie zijn gewoon zielig dat jullie mensen zwart proberen te maken.. de enige multis hier zijn de gene die deze topics maken

apachai is geen multi en ja miss heeft hij een account voor iemand anders gemaakt wat ik niet weet maar hij used em niet dus? geen multi..

en ik ken hem lang genoeg en hij heeft geen multi accounts nodig so gtfo rands


ty 4 vouch !!

Sarpie.. iemand die alleen spelletjes speelt, nooit een forum bezoekt en amper engels praat ken et moeilijk..

Hij wist log in! te vinden
Hij wist waar hij ze naam in moest voeren ( acc name ofc )
Hij wist waar hij ze pw in moest voeren..

Dus hij kon wel inloggen en dan kon ik em verder helpen.. Noob icon_pointr.gif get a life

Edit: @ Zened: ook ty 4 vouch

This post was edited by Apachai on Apr 21 2008 09:54am
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 09:54am
Quote (Zened @ Mon, Apr 21 2008, 03:47pm)
nee. je kan wel een andere proxy pakken maar je hebt toch binnen de korste keren weer een ban.

maar je hebt echt geen leven als je de heletijd een beetje multi's gaat maken.


Hahahahaha sukkel. Proxy = ander IP, als ik mij zou gedragen als jou zou ik nooit gepakt kunnen worden

Ik ga niet meer inhoudelijk op je posts reageren in want je snapt het toch niet.

+1 ^^

Apachai is 100% multi smile.gif Zompy heeft ook bewijs smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll