Quote (Zened @ Mon, Apr 21 2008, 04:36pm)
jij hebt geen leven omdat je de heledag achterde pc zit proxy's te zoeken en dan ff weer een acc aan te maken.
hij kan wel zijn multi acc gegeven hebben aan jou maar jij gebruikt die acc wel. dus je vind het zelf net zo leuk.
ik vind de heledag multi's maken niet echt een leuk leven moet ik zeggen. maar jij denkt daar anders over als je daar mee tevreden bent oke.
ik hoop dat ze jou snel bannen. dan zijn we van dat gezeik van jou af.
hij is al 20 keer gebanned.. of meer..
Maargoed, ik wil het best zeggen
Ik had een vriend @ d2 in-game, hij merkte dat ik snel en gemakkelijk trade via jsp, dus wou hij et ook.
Hij snapte echter niks van het forum en het aanmelden etc etc dus deed ik dat voor hem.. om hem op weg te helpen.
maargoed, na een paar dagen vond hij het hier saai en liet mij liever voor kleine vergoeding char's voor em trade.. dus toen is die acc overgebleven waarvan ik die pw nog had.. heeft ie nooit changed.