d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zompy Wat Een Loser Ben Je Ook He > Ja Report Deze Multi Ook^^
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 06:07am
je hebt echt geen leven als je alleen maar mutli's maakt en een beetje gaat zitten spammen.

dat is pas echt sneu.
Banned
Posts: 11
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 06:11am
Quote (Zened @ Mon, Apr 21 2008, 12:07pm)
je hebt echt geen leven als je alleen maar mutli's maakt en een beetje gaat zitten spammen.

dat is pas echt sneu.


ik trade ook met men multis imo.......
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 07:10am
Quote (nummer47 @ Mon, 21 Apr 2008, 13:11)
ik trade ook met men multis imo.......


en jij bent?
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 21 2008 07:21am
Quote (BlindCupid @ Mon, Apr 21 2008, 01:00pm)
Ik ben bezig met een multi account guide voor dummies smile.gif


Die was in een recordtijd weg.
Blijkbaar slapen de mods dan toch niet...
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 07:31am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 21 Apr 2008, 14:21)
Die was in een recordtijd weg.
Blijkbaar slapen de mods dan toch niet...


nee idd ze zijn nu wel snel tongue.gif vooral hier op het dutch forum 24/7 is er een mod aanwezig voor van die multi's tongue.gif wink.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 21 2008 08:20am
Quote (GoodGod @ Mon, 21 Apr 2008, 13:31)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=17258330&f=292&st=0

jij bent zooooooooooooooooooooooooooooooo DOM


Wie is er nou dom? Als je van de site wordt getrapt rot dan gewoon op en kom niet terug zielepoot...
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 08:25am
OMFG stelltje domme kutkinderen !!!

IK BEN EN HEB GEEN MULTI !!!
mad.gif mad1.gif wallbash.gif
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
Apr 21 2008 08:32am
Quote (BlindCupid @ Mon, Apr 21 2008, 01:41pm)
Okay zal ik het maar weer ff uitleggen voor de onwetenden

Blindcupid = Sarpedon = Die gast die 915fg kwijt is = Tsubasa = Gast die Edu doneerde = Gehawk = Lemonpartygod

Apachai = Auroria

Apachai heeft Auroria aan mij gegeven omdat Sarpedon banned was en ik heb er enkele post mee gemaakt. De reden waarom die Apachai mij die acc gaf is omdat hij hoopte dat ik fg op die acc ging zetten (fg dat ik won van GFX contest) zodat hij daarna password retrieval deed.. Hij deed eerst alsof hij die acc heeft gekregen maar toen ik vroeg wat de email van die account was gaf die toe dat hij hem zelf gemaakt had die acc.. Sneu ventje

Dusja Apachai is ook multi maar niet zo'n grote als ik smile.gif


haha sukkeltje
je bent wel erg goed in verhalen verzinnen
apachai is helemaal geen multi je mag hem gewoon niet daarom zeg je het allemaal maar:) so gtfo nub
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 08:38am
Quote (Apachai @ Mon, 21 Apr 2008, 15:25)
OMFG stelltje domme kutkinderen !!!

IK BEN EN HEB GEEN MULTI !!!
mad.gif mad1.gif wallbash.gif


dat zeg ik ook niet dus was zit je te zeiken.!

Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 08:45am
Quote (Zened @ Mon, Apr 21 2008, 01:31pm)
nee idd ze zijn nu wel snel tongue.gif vooral hier op het dutch forum 24/7 is er een mod aanwezig voor van die multi's tongue.gif wink.gif


Nee Njaguar heeft een banfilter ontwikkeld.. als je er eenmaal op staat wordt je account precies na 5 minuten na je eerste post banned biggrin.gif

Apachai wordt bang voor zijn "reputatie"

Zie hier het msn gesprek

[IMG]http://i25.tinypic.com/2r43d42.jpg[/IMG]
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll