d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraag Hierbinnen, Serieus Antwoord Pls > Opzoute Met Die Grapjes
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 21 2008 04:29am
Quote (BlindCupid @ Mon, 21 Apr 2008, 11:28)
Doet dat er iets toe?


Waarom antwoord je niet op mijn vraag?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 21 2008 08:39am
Quote (WemyNM @ Mon, 21 Apr 2008, 12:29)
Waarom antwoord je niet op mijn vraag?


Gister won ik van expert 1vs1. Nu pc kwijt.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:43am
Quote (WemyNM @ Mon, Apr 21 2008, 11:29am)
Waarom antwoord je niet op mijn vraag?


Wie is dat.. uuuuuuh? Sarpedon?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 21 2008 10:04am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 21 Apr 2008, 15:39)
Gister won ik van expert 1vs1. Nu pc kwijt.


Voor lange tijd?
Met een rushdeck ez ik in 20 minuten.
Maar het gaat langzaam in de koelkast.
MK wint im Moment. Online is de shit.

Quote (Apachai @ Mon, 21 Apr 2008, 16:43)
Wie is dat.. uuuuuuh? Sarpedon?

Houd je bek, trut.

This post was edited by WemyNM on Apr 21 2008 10:05am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 22 2008 01:48am
Quote (WemyNM @ Mon, 21 Apr 2008, 18:04)
Voor lange tijd?
Met een rushdeck ez ik in 20 minuten.
Maar het gaat langzaam in de koelkast.
MK wint im Moment. Online is de shit.


Natuurlijk rushen, anders heb je geen kans. Ze waren al absurd snel in fortress, maar mijn colonial siege > all.

MK online lijkt me wel geinig ja.

This post was edited by Wuben[NM] on Apr 22 2008 01:48am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 23 2008 01:28am
Quote (WemyNM @ Mon, Apr 21 2008, 05:04pm)
Houd je bek, trut.


ik heb wel gelijk smile.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 23 2008 05:18am
Quote (Apachai @ Wed, 23 Apr 2008, 08:28)
ik heb wel gelijk smile.gif


het houd niet in dat je dan opeens geliefd bent of dat men je minder haat.

Quote (WemyNM @ Mon, 21 Apr 2008, 11:10)
Hah.
En wie ben jij nu weer?


Misschien is het Hij die Niet Genoemd mag worden, aan zijn rang te zien. wink.gif

Mart
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 24 2008 04:48am
Quote (WemyNM @ Mon, Apr 21 2008, 11:10am)
Hah.
En wie ben jij nu weer?


Domme vraag.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 24 2008 06:55am
Quote (slayermeester @ Sun, 20 Apr 2008, 21:25)
ik wil weten hoe ik het snelst aan fg kan komen zonder te betalen.. sinds ik gescammed ben moet ik een manier vinden om gear van ong 30 fg te kopen


slayermeester
Gold: Locked

sad.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 24 2008 06:57am
Quote (Baklap @ Wed, Apr 23 2008, 12:18pm)
het houd niet in dat je dan opeens geliefd bent of dat men je minder haat.


Uhu? smile.gif
Ik geloof niet echt dat ik gewenst ben?? biggrin.gif Maar haten is een groot woord ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll