Quote (Wuben[NM] @ Mon, 21 Apr 2008, 15:39)
Gister won ik van expert 1vs1. Nu pc kwijt.
Voor lange tijd?
Met een rushdeck ez ik in 20 minuten.
Maar het gaat langzaam in de koelkast.
MK wint im Moment. Online is de shit.
Quote (Apachai @ Mon, 21 Apr 2008, 16:43)
Wie is dat.. uuuuuuh? Sarpedon?
Houd je bek, trut.
This post was edited by WemyNM on Apr 21 2008 10:05am