Quote (Snielsje @ Sun, Apr 20 2008, 09:10pm)
ik heb CLASSIC STUFF nodig voor een sorcje =)
Iets specifieker zijn naar de items toe als het kan.
Quote (Falkerakatim @ Sun, Apr 20 2008, 09:14pm)
ik wil nog is een char maken op D2 voor als ik me verveel

als je nog iets hebt zitten waarmee ik iets kan maken ... feel free to donate

ps: gebruikte jij men cdkeys ? of heb ik die aan iemand anders gegeven ?

~Tim
Welke precies?
En welke items heb je al?
En nope, heb nog nooit met andere cdkeys dan de mijne gespeeld

Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 20 2008, 09:36pm)
ik heb ook pcs nodig, t lieft met life
verder nog een goeie maras, of cta 6bo
Betwijfel of ik pcs heb, laat staan met life.
Maras en cta's heb ik wel, zoniet kan ik wel een paar cta's maken denk ik.
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 20 2008, 09:38pm)
jammer om weer iemand te zien gaan ookal heb ik je vast nog nooit ingame ontmoet
blijf je hier wel actief?
Heb de laatste 2-3 jaar al niet veel meer gespeeld en het in leven houden van 25accs is echt klote...
Nouja, hier blijf ik zeker nog een tijdje actief.
Ik vraag me eigenlijk af aan hoeveel fg ik zou geraken... Ik gok 20k+
We zien wel!
Quote (Flatulence @ Sun, Apr 20 2008, 10:12pm)
Aaaaah, ghost items?!
Somebody been scanning my posts?
Nouja, ik had meer exclusieve items dan sommige leden van ghost clan
This post was edited by Ov2rkill on Apr 20 2008 03:43pm