d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Jah, Het Spel.
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 20 2008 02:36pm
ik heb ook pcs nodig, t lieft met life
verder nog een goeie maras, of cta 6bo
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Apr 20 2008 02:37pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 20 2008, 08:36pm)
ik heb ook pcs nodig, t lieft met life
verder nog een goeie maras, of cta 6bo


koop eentje .. met 4,8k fg zou da ni moeilijk mogen zijn ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 20 2008 02:38pm
jammer om weer iemand te zien gaan ookal heb ik je vast nog nooit ingame ontmoet

blijf je hier wel actief?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 20 2008 03:12pm
Aaaaah, ghost items?!
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 20 2008 03:41pm
Quote (Snielsje @ Sun, Apr 20 2008, 09:10pm)
ik heb CLASSIC STUFF nodig voor een sorcje =)


Iets specifieker zijn naar de items toe als het kan.

Quote (Falkerakatim @ Sun, Apr 20 2008, 09:14pm)
ik wil nog is een char maken op D2 voor als ik me verveel smile.gif

als je nog iets hebt zitten waarmee ik iets kan maken ... feel free to donate wink.gif

ps: gebruikte jij men cdkeys ? of heb ik die aan iemand anders gegeven ? tongue.gif

~Tim


Welke precies?
En welke items heb je al?
En nope, heb nog nooit met andere cdkeys dan de mijne gespeeld ohmy.gif

Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 20 2008, 09:36pm)
ik heb ook pcs nodig, t lieft met life
verder nog een goeie maras, of cta 6bo


Betwijfel of ik pcs heb, laat staan met life.
Maras en cta's heb ik wel, zoniet kan ik wel een paar cta's maken denk ik.


Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 20 2008, 09:38pm)
jammer om weer iemand te zien gaan ookal heb ik je vast nog nooit ingame ontmoet

blijf je hier wel actief?


Heb de laatste 2-3 jaar al niet veel meer gespeeld en het in leven houden van 25accs is echt klote...
Nouja, hier blijf ik zeker nog een tijdje actief.
Ik vraag me eigenlijk af aan hoeveel fg ik zou geraken... Ik gok 20k+
We zien wel!

Quote (Flatulence @ Sun, Apr 20 2008, 10:12pm)
Aaaaah, ghost items?!


Somebody been scanning my posts?
Nouja, ik had meer exclusieve items dan sommige leden van ghost clan tongue.gif

This post was edited by Ov2rkill on Apr 20 2008 03:43pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 20 2008 04:01pm
hmm als je 25 acc's hebt kom je toch wel op meer dan 20k

happy.gif

ik heb op 2 acc's al 40 staan sad.gif
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 20 2008 05:54pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 20 2008, 10:01pm)
hmm als je 25 acc's hebt kom je toch wel op meer dan 20k

happy.gif

ik heb op 2 acc's al 40 staan sad.gif


Ah wat zielig..

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 20 2008 06:17pm
Quote (BlindCupid @ Mon, 21 Apr 2008, 00:54)
Ah wat zielig..


jep
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold: 16.00
Apr 20 2008 09:42pm
ik heb een CTA nodig voor mn sorc:)
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 20 2008 11:33pm
Quote (dbNLDarkshadow @ Mon, 21 Apr 2008, 05:42)
ik heb een CTA nodig voor mn sorc:)


Hij zegt alleen voor gasten die hij kent.... wie ben jij?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll