d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Telfort, Aan Het Gas. > Ze Mogen Stikken In Hun I-net Verbinding
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 20 2008 05:31am
Kheb net die nieuwe aflevering van Southpark gezien, en die gaat hier toevallig over. tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 20 2008 05:40am
Quote (uNoTopia @ Sun, 20 Apr 2008, 12:31)
Kheb net die nieuwe aflevering van Southpark gezien, en die gaat hier toevallig over. tongue.gif


nou feeesten feeesten feeesten feeesten feeesten

dennis ik hoop dat je wat meer geluk hebt met upc ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 20 2008 05:52am
tl;dr
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 20 2008 05:59am
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Apr 2008, 11:03)
wees niet bang, ik heb hulp gezocht bij het opstellen van een schriftelijke klacht.

welke cursus nederlands helpt me van dyslectie af dan?


Woordenboek, vergrootglas, logica < - - > herhaling.

EZ.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 20 2008 06:25am
Quote (WemyNM @ Sun, Apr 20 2008, 01:59pm)
Woordenboek, vergrootglas, logica < - - > herhaling.

EZ.
Mehhh....

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 07:27am

Quote (uNoTopia @ Sun, Apr 20 2008, 11:31am)
Kheb net die nieuwe aflevering van Southpark gezien, en die gaat hier toevallig over. tongue.gif


opzich is dat wel een geruststellende gedachte. Nu weet ik dat ik niet de enige ben die er last van heeft (ik zag toevallig ook op DAS je goed recht hoe een kleine zelfstandige ondernemer een vergelijkbaar probleem had)
Ik heb het gevoel dat het voor (grote) bedrijven steeds minder belangerijk is of de klant nou wel of niet tevreden is. bedrijven lijken zich steeds vaker onredelijk op te stellen en de macht die ze hebben dusdanig misbruiken op een manier die nadelig is voor de klant.


Quote (Skulvar @ Sun, Apr 20 2008, 11:52am)
tl;dr


is dat iets wat ik zou moeten begrijpen?


Quote (WemyNM @ Sun, Apr 20 2008, 11:59am)
Woordenboek, vergrootglas, logica < - - > herhaling.

EZ.


Ja, natuurlijk. begin een practijk. je hebt zo'n goede en simpele oplossing gevonden tegen iets waar ontzettend veel mensen in meer of mindere maten last van hebben.
Heal the world, make it a better place
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 20 2008 08:10am
Quote (Hellskin @ Sun, Apr 20 2008, 08:40am)
Zodan, het frustrerende conflict dat ik heb/had met m'n internet provider is tot een hoogtepunt gekomen.

ik ben terug gegaan naar de belwinkel waar ik het contract afgesloten heb voor de internetverbinding in m'n nieuwe huis.
in een laatste wanhoopspoging heb ik de dame die mij het abbonement aangeboden heeft contact op laten nemen met Telfort.
in de hoop dat zij wel betrouwbare informatie over de status van m'n aansluiting boven water kon krijgen
ik ben in vele gesprekken met de helpdesk continue aan het lijntje gehouden en er werd deadline na deadline gesteld die vervolgens
niet waargemaakt werden. het gesprek verliep moeizaam (zei krijgt een andere helpdesk te spreken dan ik als particulier)
Minuten lang gewacht op helpdesk medewerkers die "dingen na gingen kijken in het systeem" een aantal keer doorverbonden (waarna je het verhaal weer opnieuw mocht vertellen)
ze kreeg te horen dat de aansluiting vertraacht was door een verhuizing. (verhuizing? ik woon nogsteeds op nummer 11b, een nummer dat volgens telfort niet bestaat.
het nummer waar ik wel op ben ingeschreven bij de gemeente Rotterdam. Een probleem dat bij mij al bekent was voordat ik het abbonement afsloot. Al bij de aanvraag van een contract
heb ik telfort daarvan op de hoogte gebracht. Ook heeft de belwinkel dame telfort vertelt over het probleem. haar werd verteld dat dat geen probleem zou zijn)
als klap op de vuurpijl wilde telfort de kosten van de "verhuizing" ook nog eens verhalen op mij. Een verhuizing die telfort totaal ongevraagd en onterecht ingevoerd had.
nadat ze dit te horen kreeg begon de medewerkster van de belwinkel ook enigszinds geirriteerd te raken. Nadat de helpdesk medewerker haar wees op de aantal keren dat ik al onvriendelijk was geweest tegen
helpdesk medewerkers zei ze dat het zeker terecht was als klant boos was op telfort. de helpdesk medewerker meende dat daar geen reden voor was.

klink, ze hing boos op.

na weer eens totaal zinloos en overbodig de kas van telfort te hebben gespekt (gelukkig waren de kosten dit keer niet voor mijn rekening... 15x 0,40 cent)
al had ik al een veelvoud van die 15 minuten verbelt aan die waardeloze helpdesk.

Ik heb alle automatische-incasso's op naam van telfort bv terug laten boeken. Ik heb de incasso's laten blokkeren. Ik heb het modem terug gestuurd.
ik heb een schriftelijke klacht geschreven en opgestuurd.
ze mogen lekker stikken in hun internet verbinding.



eens kijken of een concurent wel in staat is mij aan te sluiten.
Hopen dat de medewerkers niet zo incompetent zijn als de medewerkers bij telfort.


ik hoop dat het gezeik met telfort hier nu eindigt. zo niet dan hoop ik dat m'n gedult en beheersing een volgende tegenslag aan kan.



voorlopig heb ik dus nog geen internet. al 2.5 maand niet


vind knap dat je nog zo netjes blijft rofl.gif

maar die klantesirvice is bij elke provieder sux's
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 20 2008 09:25am
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Apr 2008, 14:27)
Ja, natuurlijk. begin een practijk. je hebt zo'n goede en simpele oplossing gevonden tegen iets waar ontzettend veel mensen in meer of mindere maten last van hebben.
Heal the world, make it a better place


En dat is nou precies het punt.
Ikzelf heb er geen last van, bied daarentegen een oplossing aan. Simpel en goed, maar jullie dislecten zijn gewoon te lui om er zelf tijd in te steken.
Het is o-zo verdomd makkelijk om te zeggen, dat je dyslectisch bent of het altijd maar als aflaat te gebruiken. Het is de Nederlander allemaal om het even, zolang je maar een excuus hebt.
Verbetering blijft uit, verbittering overheerst.

Deze land gaat naar het kanker!

This post was edited by WemyNM on Apr 20 2008 09:28am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 20 2008 09:40am
Ratio: 1.950
HC: 41
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 20 2008 09:49am
Quote (WemyNM @ Sun, 20 Apr 2008, 17:25)
En dat is nou precies het punt.
Ikzelf heb er geen last van, bied daarentegen een oplossing aan. Simpel en goed, maar jullie dislecten zijn gewoon te lui om er zelf tijd in te steken.
Het is o-zo verdomd makkelijk om te zeggen, dat je dyslectisch bent of het altijd maar als aflaat te gebruiken. Het is de Nederlander allemaal om het even, zolang je maar een excuus hebt.
Verbetering blijft uit, verbittering overheerst.

Deze land gaat naar het kanker!


Deze land?

Dit land.

ben jij ook dislect? wink.gif

This post was edited by Zompy on Apr 20 2008 09:49am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll