Quote (uNoTopia @ Sun, Apr 20 2008, 11:31am)
Kheb net die nieuwe aflevering van Southpark gezien, en die gaat hier toevallig over.

opzich is dat wel een geruststellende gedachte. Nu weet ik dat ik niet de enige ben die er last van heeft (ik zag toevallig ook op DAS je goed recht hoe een kleine zelfstandige ondernemer een vergelijkbaar probleem had)
Ik heb het gevoel dat het voor (grote) bedrijven steeds minder belangerijk is of de klant nou wel of niet tevreden is. bedrijven lijken zich steeds vaker onredelijk op te stellen en de macht die ze hebben dusdanig misbruiken op een manier die nadelig is voor de klant.
Quote (Skulvar @ Sun, Apr 20 2008, 11:52am)
tl;dr
is dat iets wat ik zou moeten begrijpen?
Quote (WemyNM @ Sun, Apr 20 2008, 11:59am)
Woordenboek, vergrootglas, logica < - - > herhaling.
EZ.
Ja, natuurlijk. begin een practijk. je hebt zo'n goede en simpele oplossing gevonden tegen iets waar ontzettend veel mensen in meer of mindere maten last van hebben.
Heal the world, make it a better place