Quote (Tha_Axid @ Sat, 19 Apr 2008, 19:24)
zo veel multis heeft ie niet.
en wat is er erg aan, edu is 1000x beter dan de rest die hier nu zit.
serieus volgens mij zijn alle mensen met een beetje verstand vertrokken, alleen wuben wemy en canni posten nog af en toe volgens mij
als iedereen zo goed was voor je, en wij niet, wat doe je hier dan nog?
.. en dan over andere mensen hun verstand klagen.. van waar 'verstand' alsof jij superslim bent.. kom op man, zet je batmuts op ofzo.