d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edu Is Terug? > Lol?
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 19 2008 12:24pm
zo veel multis heeft ie niet.
en wat is er erg aan, edu is 1000x beter dan de rest die hier nu zit.
serieus volgens mij zijn alle mensen met een beetje verstand vertrokken, alleen wuben wemy en canni posten nog af en toe volgens mij
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 19 2008 12:28pm
Quote (Tha_Axid @ Sat, Apr 19 2008, 07:24pm)
zo veel multis heeft ie niet.
en wat is er erg aan, edu is 1000x beter dan de rest die hier nu zit.
serieus volgens mij zijn alle mensen met een beetje verstand vertrokken, alleen wuben wemy en canni posten nog af en toe volgens mij


Nog iets meer mensen toch,

Nouja, 'k vond het gewoon leuk om hem volwassen zien te worden tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 19 2008 12:28pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, 19 Apr 2008, 19:28)
Nog iets meer mensen toch,

Nouja, 'k vond het gewoon leuk om hem volwassen zien te worden tongue.gif


oh jij gelukkig ook nog:P
wel jmmr dat hij er niet meer is hoor :'(
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 19 2008 12:53pm
Medische ethiek... ik voel het aan m'n water
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 19 2008 12:54pm
Quote (Flatulence @ Sat, Apr 19 2008, 07:53pm)
Medische ethiek... ik voel het aan m'n water


Leg uit...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 19 2008 03:57pm
Quote (Apachai @ Sat, 19 Apr 2008, 18:57)
Houd jij je mond nu maar..
Ik heb em heel lang niet op die acc gezien.. en nu dus al 2 keer in 2 dagen.

@CpTJenJen: hoe kan hij ze fgs dan unlocke? krijg je na verloop van tijd weer 90% warn ofzo?
En sinds wanneer had edu zoveel fg's? biggrin.gif


@ hoeveel fg hij kreg nu clue ja de warns konde eraf mailde paultje ^^

@ divine: van eduard himself::

die gewoon divine gast snapt ook gewoon niet dat je op 100% geen acces to forum gold heb he. wat een idioot.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 19 2008 04:28pm
Quote (Tha_Axid @ Sat, 19 Apr 2008, 19:24)
zo veel multis heeft ie niet.
en wat is er erg aan, edu is 1000x beter dan de rest die hier nu zit.
serieus volgens mij zijn alle mensen met een beetje verstand vertrokken, alleen wuben wemy en canni posten nog af en toe volgens mij


als iedereen zo goed was voor je, en wij niet, wat doe je hier dan nog?

.. en dan over andere mensen hun verstand klagen.. van waar 'verstand' alsof jij superslim bent.. kom op man, zet je batmuts op ofzo.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 20 2008 02:24am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, 19 Apr 2008, 23:28)
als iedereen zo goed was voor je, en wij niet, wat doe je hier dan nog?

.. en dan over andere mensen hun verstand klagen.. van waar 'verstand' alsof jij superslim bent.. kom op man, zet je batmuts op ofzo.


tog cker wel slimmer dan al die retards hier.

en zo veel post ik hier ook niet meer
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Apr 20 2008 02:44am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, 20 Apr 2008, 00:28)
als iedereen zo goed was voor je, en wij niet, wat doe je hier dan nog?

.. en dan over andere mensen hun verstand klagen.. van waar 'verstand' alsof jij superslim bent.. kom op man, zet je batmuts op ofzo.

Probeer badmuts eerst even te spellen, ik denk dat je Tha_axid's punt wel even hebt bewezen.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 02:57am
Quote (triple_han @ Sun, Apr 20 2008, 08:44am)
Probeer badmuts eerst even te spellen, ik denk dat je Tha_axid's punt wel even hebt bewezen.


misschien kickt GTF erop om in een batman costuum rond te lopen.

(Niet dat dat hem dan inteligenter maakt,...)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll