Quote (cranium-sf @ Sat, Apr 19 2008, 09:20am)
hmm , wat doe je als je verjaardag op een zaterdag valt ... op een internet forum gaan beggen ofc ...
doe iets met je leven
haha das een goeie

happy B-day ofc

en ga toch feesten ipv voor u pc te zitte
This post was edited by KniIixxX on Apr 19 2008 05:29am