d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xepo > Blijkbaar Kan Je Geen Pm's Ontvangen
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 17 2008 01:51pm
Quote (WemyNM @ Thu, 17 Apr 2008, 19:43)
http://img164.imageshack.us/img164/931/nielsopbromszx8.jpg

Mond dicht.


pikey fishing
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 17 2008 01:52pm
Quote (Snielsje @ Thu, 17 Apr 2008, 21:49)
oud genoeg voor die scooter. als ik zie rij ik je ff dood met je achtelijke opmerking mafkees , help jij hem anders ff met je kut kop..trieste figuren hier

niet iedereen hoor maar een paar


hahaha fixed

This post was edited by Spykerr on Apr 17 2008 01:53pm
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Apr 17 2008 01:56pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Apr 17 2008, 07:49pm)
eej snielsje als je hier toch zo weinig post krijg dan gewoon een ziekte of ga spontaan weg.. dan hoef je je ook niet aan ons te ergeren..

kthxbai..


jongen wat doe jij nou beidehand achterlijk figuurtje? rot lekker op jongen, jullie vriendenkring moeten ff een ziekte krijgen,
beetje stoer 1337 praat hebben kthxbai, vaafiguur,

wie ben jij op b.net?

zeker zo een random player
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 17 2008 01:58pm
Quote (Snielsje @ Thu, 17 Apr 2008, 20:56)
jongen wat doe jij nou beidehand achterlijk figuurtje? rot lekker op jongen, jullie vriendenkring moeten ff een ziekte krijgen,
beetje stoer 1337 praat hebben kthxbai, vaafiguur,

wie ben jij op b.net? 

zeker zo een random player


haha, allemaal schelde over ziektes, en dan vrage naar iemand internet reputatie, whahaha.
nou heb je de kans om ooit geaccepteerd te worde hier helemaal vergooid
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Apr 17 2008 02:01pm
whaha wil ik dat dan bij dit trieste zooitje wees er trots op dat je der bij hoort, allemaal wannabe spammers zitten heir een beetje stoer te doen. spijtig dat feargod weg is...
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 17 2008 02:01pm
Proost! bier.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 17 2008 02:03pm
Quote (CorvX @ Thu, Apr 17 2008, 09:01pm)
Proost! bier.gif


die gaat er goed in smile.gif
Banned
Posts: 15
Joined: Apr 17 2008
Gold: 0.00
Apr 17 2008 02:10pm
Quote (Apachai @ Thu, Apr 17 2008, 08:03pm)
die gaat er goed in smile.gif


Mooie signature smile.gif

Is dat dat wijf uit Final Fantasy?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 17 2008 02:11pm
Aaah, desondanks duizendmaal dank! kusje!

Ah, zie net dat m'n laatste warn 17 dagen geleden was haha
Quote
Sun, Mar 30 2008, 11:07pm          obscene image//porn          http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=16705579&st=0 paparick


Jammer, je nieuwe naamkleur blijft nog minstens 13 dagen lang 10fg van je verwijderd =[

This post was edited by Flatulence on Apr 17 2008 02:15pm
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 17 2008 02:17pm
HABIDIDIDIIBIEBIDIEBI

- Bassie.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll