☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ik Zoek Wat Dru Vs Baba Duels > Ik Ben Dru....
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1088
Replies: 56
Track Topic
grhdota
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
22.50
#11
Apr 14 2008 10:22am
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 14 2008, 04:08pm)
Wat nou homo, ik heb een barb. Maar speel liever met trapper.
uit je gevoelens niet en bespaar me de details
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#12
Apr 14 2008 10:26am
Quote (grhdota @ Mon, Apr 14 2008, 06:22pm)
uit je gevoelens niet en bespaar me de details
Ok schatje van me. Zocht je nou duells of niet?
grhdota
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
22.50
#13
Apr 14 2008 10:30am
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 14 2008, 04:26pm)
Ok schatje van me. Zocht je nou duells of niet?
je duelde toch liever met je assa ^^^^
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#14
Apr 14 2008 10:32am
Quote (grhdota @ Mon, Apr 14 2008, 06:30pm)
je duelde toch liever met je assa ^^^^
Ja, dus?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#15
Apr 14 2008 10:42am
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 17:21)
nog ne zeikerd erbij omg-pvp guild zegt dus al genoeg
niet huilen kind
leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands typen
dit is geen pvp forum, jij bent hier de spammer
ey als 2 getinte mensen jouw een klootzak vinden haat je dan voor de rest van je leven getinten?
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 10:43am
Oceana
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold
:
175.00
#16
Apr 14 2008 10:42am
je mag altijd men smiter proberen
grhdota
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
22.50
#17
Apr 14 2008 12:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 04:42pm)
niet huilen kind
leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands typen
dit is geen pvp forum, jij bent hier de spammer
ey als 2 getinte mensen jouw een klootzak vinden haat je dan voor de rest van je leven getinten?
dichten is ook al niet u sterkste kant zeker
geen pvp forum en dan? dit noemen ze dutch forum tss wer een eikel die niet kan lezen typisch
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#18
Apr 14 2008 12:17pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 19:16)
dichten is ook al niet u sterkste kant zeker
geen pvp forum en dan? dit noemen ze dutch forum tss wer een eikel die niet kan lezen typisch
precies rot maar op
tis dat je het zelf zegt
en wat bedoel je met dichten? wie dicht er?
grhdota
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
22.50
#19
Apr 14 2008 12:20pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 06:17pm)
precies rot maar op
tis dat je het zelf zegt
en wat bedoel je met dichten? wie dicht er?
altijd zeveraars die aandacht willen , moeten we je weer aandacht geve
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#20
Apr 14 2008 12:23pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 19:20)
altijd zeveraars die aandacht willen , moeten we je weer aandacht geve
negeer je altijd alle vragen ?
de enige hier die zeverd ben jij
wil je me aandacht geven ja? Ik ben heterosexueel, het spijt me..
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact