d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sarpedon Designs
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 13 2008 02:06pm
Zou je me er eentje kunnen maken met Kyle Hyde (van het spel Hotel Dusk: Room 215) erin verwerkt?
Dank bij voorbaat.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 02:59pm
Quote (speedcaster @ Sun, Apr 13 2008, 09:06pm)
Zou je me er eentje kunnen maken met Kyle Hyde (van het spel Hotel Dusk: Room 215) erin verwerkt?
Dank bij voorbaat.


Ik hoop dat je hem mooi vind

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 12:18am
Quote (Sarpedon @ Sun, 13 Apr 2008, 21:59)
Ik hoop dat je hem mooi vind

http://i28.tinypic.com/34pgh2u.jpg


ik vind het wel iets hebben
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 14 2008 12:22am
wordt ik genegeerd, of ben je gewoon bezig?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 03:00am
Quote (Tha_Axid @ Mon, Apr 14 2008, 07:22am)
wordt ik genegeerd, of ben je gewoon bezig?


Ben er mee bezig wink.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 05:03am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 13 2008, 08:48pm)
maak je die plaatjes ook zelf? t menselijk deel van de sigs?
als je dat niet doet, mag je bij mij wel een plaatje uit een film gebruike, maakt nie egt uit welke.
liefst wel ee goeie


Het is een sig van een film geworden, omdat ik met zwemmen niet echt wat wist



Ik hoop dat je sig + film mooi vind
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 14 2008 05:31am
Heahea

Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 13 2008, 08:23pm)
als je wil, kun je voor mij een nieuwe sig mag.
graag iets met veel groen, wel wat variatie, liefst beetje donker.
en van die draden, zoals je altijd ziet als je weefsel van dichtbij ziet.
kweet niet of je xmen gezien hebt, dat intro stuk, maar zoiets.
en dan mss een plaatje erinverwerkt of zo, beetje iets cools.
en mijn naam moet druipe, zoals op kippevel boeke smile.gif

als je dit allemaal niks vind mag je er ook een maken met als theme: zwemmen (wedstrijd)
de rest mag je zelf invulle.

mag ook allebei hoor smile.gif


This post was edited by Flatulence on Apr 14 2008 05:32am
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 05:42am
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 14 2008, 12:31pm)
Heahea


Lees zijn 2e reply

Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 13 2008, 08:48pm)
maak je die plaatjes ook zelf? t menselijk deel van de sigs?
als je dat niet doet, mag je bij mij wel een plaatje uit een film gebruike, maakt nie egt uit welke.
liefst wel ee goeie




Ik kan die babe er altijd uithalen wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 05:45am
Quote (Sarpedon @ Mon, 14 Apr 2008, 12:42)


Ik kan die babe er altijd uithalen wink.gif


"why would you do a stupid thing like that" tongue.gif

heel mooi wink.gif

als je tijd teveel hebt zou je dan voor mij ook een sexy sig kunnen maken?

iets met Method man wink.gif

zou echt geweldig zijn biggrin.gif

owja ik ben ook guild leader zou dat erin mogen "leader" ofzoiets smile.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 05:47am
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 05:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 12:45pm)

owja ik ben ook guild leader zou dat erin mogen "leader" ofzoiets smile.gif


Nee dat mag niet..

Nee geintje ik heb het geprobeerd maar vond het te lelijk omdat er dan teveel txt in kwam

Dit is het geworden



Ik hoop dat hem mooi vind smile.gif

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll